-
1. Data: 2005-12-02 12:12:31
Temat: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: " " <h...@p...onet.pl>
... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
z warunkami promocji ble... ble... ble...
Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
zerwania umowy przez klienta ???
.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-12-02 12:21:24
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik h...@p...onet.pl napisał:
> .... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
O jakiej karze umownej mówisz?
> a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
Może pozostali operatorzy mają umowę zgodną z prawem, czyli podają
kwotę udzielonej bonifikaty.
pozdrawiam
Arek
--
www.eteria.net
-
3. Data: 2005-12-02 12:21:55
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:41ef.000009e3.43903a2f@newsgate.onet.pl...
> ... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
> a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
> podpisywany później przez klienta tekst oświadczenia, że się
zapoznał
> z warunkami promocji ble... ble... ble...
> Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
> I operator Plusa zabezpieczył się dodatkowo przed "olaniem" w
przypadku
> zerwania umowy przez klienta ???
> .
Bo z tego, co się zdążyłem zorientować w ogóle Polkomtel mimo
wszystkich zarzutów, to jeszcze najczyściej gra z klientami. Przy czym
zastrzegam, że wiedzę swą opieram głównie na cudzych doświadczeniach,
bo sam nigdzie poza Plusem telefonu komórkowego nigdy nie miałem. Ale
za 6 lat mojej "współpracy" z nimi zaliczyli jedynie jedną wpadkę i to
raczej z winy przedstawiciela, który nie umiał prawidłowo wprowadzić
mojego przedłużenia umowy do ich systemu, niż z winy Polkomtela.
Polkomtel po moim piśmie podnoszącym powyższe szybciutko uznał moją
rację i sprawę doprowadził do należytego stanu rzeczy.
-
4. Data: 2005-12-02 12:31:43
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
h...@p...onet.pl napisał(a):
> ... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
> a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
> podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
> z warunkami promocji ble... ble... ble...
>
Bo może najlepiej potrafią czytać Prawo telekomunikacyjne ;-)
> Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
>
> I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
> zerwania umowy przez klienta ???
Nie. Patrz chociażby sprawa zmiany regulaminu i zauważalnego związanego
z tym churnu mniej więcej rok temu. SPrawa była na tyle głosna, że zajął
się tym UOKiK
M.
-
5. Data: 2005-12-02 12:33:27
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: " " <h...@p...onet.pl>
> Użytkownik h...@p...onet.pl napisał:
> > .... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
>
> O jakiej karze umownej mówisz?
>
> > a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
>
> Może pozostali operatorzy mają umowę zgodną z prawem, czyli podają
> kwotę udzielonej bonifikaty.
>
"Bonifikatę" to masz na telefon.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2005-12-02 12:37:01
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
h...@p...onet.pl napisał(a):
>
> "Bonifikatę" to masz na telefon.
>
Nie. Masz również w Prawie telekomunikacyjnym, przy odszkodowaniu z
tytułu zerwania umowy
M.
-
7. Data: 2005-12-02 12:39:11
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: h...@p...onet.pl
> h...@p...onet.pl napisał(a):
> > ... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
> > a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
> > podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
> > z warunkami promocji ble... ble... ble...
> >
>
> Bo może najlepiej potrafią czytać Prawo telekomunikacyjne ;-)
>
> > Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
> >
> > I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
> > zerwania umowy przez klienta ???
>
> Nie. Patrz chociażby sprawa zmiany regulaminu i zauważalnego związanego
> z tym churnu mniej więcej rok temu. SPrawa była na tyle głosna, że zajął
> się tym UOKiK
>
> M.
Teraz jest "podobnie".
Zmieniają regulamin i informują o możliwości rozwiązania umowy.
Jest jednak jedno ale, o czym zapominają niektórzy, trzeba zapłacić
różnicę w cenie aparatu tel., która wynika z tzw promocji.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
8. Data: 2005-12-02 12:41:38
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
h...@p...onet.pl napisał(a):
> Teraz jest "podobnie".
> Zmieniają regulamin i informują o możliwości rozwiązania umowy.
> Jest jednak jedno ale, o czym zapominają niektórzy, trzeba zapłacić
> różnicę w cenie aparatu tel., która wynika z tzw promocji.
Absolutnie nie. Przy zmianie regulaminu i niewyrażeniu na zmienione
warunki, operatorowi nie przysługuje żadne odszkodowanie
M.
-
9. Data: 2005-12-02 12:47:41
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: h...@p...onet.pl
> h...@p...onet.pl napisał(a):
>
> > Teraz jest "podobnie".
> > Zmieniają regulamin i informują o możliwości rozwiązania umowy.
> > Jest jednak jedno ale, o czym zapominają niektórzy, trzeba zapłacić
> > różnicę w cenie aparatu tel., która wynika z tzw promocji.
>
> Absolutnie nie. Przy zmianie regulaminu i niewyrażeniu na zmienione
> warunki, operatorowi nie przysługuje żadne odszkodowanie
>
> M.
Tylko, że odszodowaniem w Ich rozumieniu jest 1000 pln.
A rabacik no to już co innego.
Jeśli masz dostęp do ostatnio wystawionej fakturki po popatrz dokładnie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2005-12-02 13:25:17
Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
h...@p...onet.pl napisał(a):
>>Absolutnie nie. Przy zmianie regulaminu i niewyrażeniu na zmienione
>>warunki, operatorowi nie przysługuje żadne odszkodowanie
>
> Tylko, że odszodowaniem w Ich rozumieniu jest 1000 pln.
> A rabacik no to już co innego.
> Jeśli masz dostęp do ostatnio wystawionej fakturki po popatrz dokładnie.
>
Mam. I nie widzę żadnego rabaciku :-P
Napisz jasniej, o co Ci chodzi: o umowę, regulamin czy o coś innego
M.