  • Data: 2005-09-29 13:00:12
    Temat: Problem ze zwrotem zaliczki
    Od: "Proszek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pod koniec sierpnia wplacilem zaliczke na poczet kupna mieszkania. Nastepnie
    zrezygnowalem z zakupu. W przedstepnej umowie jest napisane, ze w takim
    przypadku przepada mi 5% wartosci wplaty (nie ma zapisu o terminie zwrotu).
    W minionym tygodniu, po bezustannych telefonach i interwencji znajomej osoby
    udalo mi się odzyskac polowe wplaconej sumy, z komentarzem, "zebym siedzial
    cicho i nie wydzwanial, bo nie otrzymam swoich pieniedzy" (dodoatkowo
    uslyszalem, ze mam szczescie, ze pracownik sie pomylil i nie napisal
    "zadatek" tylko "zaliczka", bo bym nie otrzymal zadnego zwrotu).
    Prosze o wskazowki jakich posuniec powinienem dokonac, zeby zamknac temat i
    ostatecznie otrzymac swoje pieniadze.