  • Data: 2011-01-05 14:32:41
    Temat: Problem ze żle wypowiedzianym OC
    Od: NieJorgnijSię <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie :)

    We wrześniu 2008 zmieniłem ubezpieczyciela z Link4 na Avive CU. Umowa
    konczyła sie 9.09.2008. 5.09 poczta polską wysłałem poleconym wypowiedzenie.
    Moje zdziwienie - 10.09 dzwonią z linku, że wypowiedzenie dotarło ale ...
    jest nieważne bo przyszło po terminie.

    Pytanie - czy ważna jest tu data stępla pocztowego i dowód nadania listu
    poleconego - był nadany w terminie.

    Dalej. Pani z infolinii linku powiedziała, że jest możliwość wypowiedzenia
    umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia i opłacenia 1/12 składki (coś w granicy
    65 zł). Tak więc uczyniłem - wysłałem linkowi mailem (18.09.2008r) kolejne
    wypowiedzenie i mają je (po rozmowie z konsultantką dzisiaj - to wiem na
    pewno). Wraz z tym dosłałem im jeszcze dowód opłacenia składki w Avivie.
    Opłaty 65 zł zapomniałem uiścić.

    Dziś otrzymuję pismo od firmy windykacyjnej ... domyślacie się że chodzi o
    całą składkę oc + odsetki. Jestem gotowy na zapłatę 65 zł + odsetek. I teraz
    jak to ugryźć? Czy fakt, że paniusia z infolinii poinformowała mnie, że
    wypowiedzenie drogą mailową wpłynęło do nich jest dowodem na wypowiedzenie
    tej umowy? Czy link może dochodzić jedynie 65 zł + odsetek czy ma prawo
    jechać z całą sumą? Z kim to załatwiać - z firmą windykacyjną czy linkiem?