  • Data: 2011-01-05 15:41:25
    Temat: Re: Problem ze żle wypowiedzianym OC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/5/2011 8:32 AM, NieJorgnijSię wrote:
    > Witajcie :)
    >
    > We wrześniu 2008 zmieniłem ubezpieczyciela z Link4 na Avive CU. Umowa
    > konczyła sie 9.09.2008. 5.09 poczta polską wysłałem poleconym
    > wypowiedzenie. Moje zdziwienie - 10.09 dzwonią z linku, że wypowiedzenie
    > dotarło ale ... jest nieważne bo przyszło po terminie.
    >
    > Pytanie - czy ważna jest tu data stępla pocztowego i dowód nadania listu
    > poleconego - był nadany w terminie.
    >
    > Dalej. Pani z infolinii linku powiedziała, że jest możliwość
    > wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia i opłacenia 1/12
> [...]

    z linkiem, ale sądzę, ze stoisz na przegranej pozycji.
    To co ci pani zaproponowała, to ubezpieczenie po prostu na miesiac.
    poniewaz nie zapłaciłeś to ubezpieczenie nie zostało zawarte.
    Sa troche inne przepisy obowiazujace przy ubezpieczeniach krótszych niz
    rok. Musiałbys dokładnie sprawdzic.
    dlatego wrocili do ubezpieczenia automatycznie przedluzonego.
    w kazdym razie jesli gadac to tylko z linkiem.