  • Data: 2008-03-11 10:06:21
    Temat: Problem z uzyskaniem druku RP7
    Od: "Netx" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z pracodawcą który przyjął ode mnie wniosek o przygotowanie dla
    mnie druku RP7, miesiące temu. Druk jest mi pilnie potrzebny do podwyższenia
    renty, niestety czekam już dość długo i nie mogę się doczekać na ten RP7.
    Czy pracodawcę można postraszyć jakąś instytucją?
    Dodam że mam kopię wniosku o RP7 podpisaną przez panią z działu finansowego
    i z datą 11-02-2007.

    Pozdrawiam,
    Marek