    From: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z portfolio
    Date: Mon, 12 Nov 2007 13:35:33 +0100

    Witam.

    Kiedyś robiłem strony dla pewnej firmy xxx. Strony które dla nich robiłem
    umieściłem na swoim portfolio wraz ze screenem. Po pewnym czasie przestałem
    robić strony dla owej firmy. Dzisiaj dostałem maila:

    "Witam,

    Widze ze pomimo wczesniejszego usuniecia prac wykonywanych wyraznie na
    zlecenie dla firmy XXX zostaly one ponownie umieszczone bez mojej zgodny na
    twoim serwerze.
    Prosze o natychmiastowe usuniecie tych prac - w przeciwnym wypadku bede
    zmuszony do podjecia krokow prawnych i zaplaty odszkodowania za bezprawne
    umieszczenie prac wykonanych dla mojej firmy jako swoje portolio bez zgody
    mojej firmy.

    pozdrawiam,
    Pan ... "

    Co mam zrobić? Mam usunąć te strony z porftolio ? Pomocy!