eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z klientem - gwarancja, niezgodnoscProblem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
  • Data: 2006-05-22 20:33:57
    Temat: Problem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
    Od: "Tomek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprzedalismy jako firma osobie prywatnej sprzet elektroniczny. Minal juz
    okres gwarancji, minelo tez juz ponad 6 miesiecy od zakupu. Kupujacy domaga
    sie teraz naprawy towaru, ktory ulegl awarii (typowe uszkodzenie mechaniczne
    z winy uzytkownika).

    Kupujacy nie przyjmuje do wiadomosci, ze okres gwarancji juz minal, ze
    towar byl w chwili wydania "zgodny z umową" i ze takie uszkodzenie moglo
    powstac tylko w wyniku nieprawidlowego uzytkowania. - straszy nas sądami.

    Jak powinna zachowac sie nasza firma? Czy musimy przyjac towar aby go
    sprawdzic? Czy tez mozemy odmowic przyjecia towaru, a kupujacy niech sam
    wynajmuje rzeczoznawcow, ktorzy potwierdzą lub nie, ze towar w chwili
    wydania byl zgodny z umową?

    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1