eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z klientem - gwarancja, niezgodnoscRe: Problem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
  • Data: 2006-05-22 21:16:46
    Temat: Re: Problem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek napisał(a):
    > Sprzedalismy jako firma osobie prywatnej sprzet elektroniczny. Minal juz
    > okres gwarancji, minelo tez juz ponad 6 miesiecy od zakupu. Kupujacy domaga
    > sie teraz naprawy towaru, ktory ulegl awarii (typowe uszkodzenie mechaniczne
    > z winy uzytkownika).

    Podejrzewam ze reklamuje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Jesli,
    jak piszesz, minelo rzeczywiscie 6 miesiecy od daty zakupu to na
    kupujacym spoczywa obowiazek udowodnienia ze wada produktu istniala juz
    w momencie zakupu.

    > Kupujacy nie przyjmuje do wiadomosci, ze okres gwarancji juz minal, ze
    > towar byl w chwili wydania "zgodny z umową" i ze takie uszkodzenie moglo
    > powstac tylko w wyniku nieprawidlowego uzytkowania. - straszy nas sądami.

    Nie musial byc zgodny z umowa :)

    > Jak powinna zachowac sie nasza firma? Czy musimy przyjac towar aby go
    > sprawdzic? Czy tez mozemy odmowic przyjecia towaru, a kupujacy niech sam
    > wynajmuje rzeczoznawcow, ktorzy potwierdzą lub nie, ze towar w chwili
    > wydania byl zgodny z umową?

    Po 6 miesiacach, od daty zakupu, to na kupujacym spoczywa obowiazek
    udowodnienia ze wada istniala w momencie zakupu.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1