eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancją.Problem z gwarancją.
  • Data: 2003-10-15 08:41:42
    Temat: Problem z gwarancją.
    Od: "Adam Ba(r)tman" <b...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, piszę gdyż mam pewien problem, niedawno oddałem komputer do
    naprawy, podpisałem wówczas kartkę w której zawarty był maksymalny okres
    naprawczy wynoszący 28 dni ( podpisując to chyba popełniłem gafę, no ale
    nie w tym rzecz), niedługo mija dokładnie 28 dni roboczych i płyta jak
    była tak jest nienaprawiona ( uszkodzenie dotyczy płyty głównej), teraz
    nie wiem czego mogę zażądać po uływie tego terminu, zwrotu pieniędzy ?,
    bo nowa łyta chyba odpada gdyż jej już nie produkują.
    Znalazłem w kodeksie cywilnym arykuł:
    "Art. 580 § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z
    gwarancji w odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji
    rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzającym"

    tylko nie wiem czego mogę żądać.

    Pozdrawiam
    --
    Adam Ba(r)tman | b...@d...agh.edu.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1