    From: <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z WKU (list polecony)
    Date: Mon, 29 Mar 2004 23:45:33 +0200

    Witam chce opisać mój problem z WKU w Mysłowicach. Z góry dzieki i licze na
    szybką odpowiedź. Mam w tej chwili 19 lat, gdy skończyłem w 2003 roku szkołę
    średnią wybrałem się na studia państwowe dzienne. Jednak to nie był mój
    kierunek i po kilku miesiącach zrezygnowałem tzn. nie przystąpilem do sesji
    egzaminacyjnej. Nie mam pojęcia czy uczelnia powiadomiła WKU o przerwaniu
    studiów. Dzisiaj (29 marca) przyszła do mnie pani z poczty z listem
    poleconym ale jej nie otworzyłem bo domyślałem sie że to może być z WKU a
    słyszałem że jakoś w kwietniu jest pobór. Zostawiła mi w skrzynce
    zawiadomienie o liście poleconym. Nie chce oczywiscie iść do woja bo chce
    iść na studia od października. I co teraz zrobić ???? Mam kilka opcji ale
    nie wiem czy to wypali mianowicie:
    1. Czy jak w ciągu 2 tygodni nie pójde na poczte odebrać poleconego to
    przyślą mi pewnie następny i co dalej mam nie odbierać ?? Czy przyjdą do
    mnie w końcu sami ?? I co sie stanie jak pójde za kilka miesięcy ze
    świstkiem że ponownie zacząłem studia. Pewnie będą sie pluli że nie
    odbierałem poleconych. Co wtedy??
    2. Moja matka jest osobą bezrobotną bez prawa do zasiłku a ojciec jest na
    rencie i nie jest zameldowany u nas. Czy gdybym znalazł jakąś prace odebrał
    polecony i powiedział im że jestem jedynym żywicielem rodziny to co wtedy. I
    jeszcze im powiem że przerwałem studia z powodu takiego że musze utrzymać
    rodzine i że od następnego roku chce iść na studia zaoczne to wtedy jaka
    jest szansa że dostane odroczenie??
    3. A może poprostu powiedzieć im że chce zacząć studia od października i
    tyle ??
    4. Kiedy można zdobyć ten magiczny papierek z uczelni ?? Jeśle egzaminy na
    studia są w czerwcu czy lipcu to mi już wtedy dadzą zaświadczenie ze
    zamierzam kontynuować nauke żeby sie wku odwaliło odemnie ??
    Narazie tyle :)
    Pozdrawiam.