  • Data: 2004-03-30 11:04:05
    Temat: Re: Problem z WKU (list polecony)
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Mar 2004 12:35:20 +0200, MariuszR wrote:

    > Ja się podczepię jeszcze z jednym pytaniem, jestem współwłaścicielem

    Nie mam pojęcia, opisałem tylko jak sam się wymigałem od pójścia "w
    kamasze" ... Byłem po prostu nieuchwytny, gdzie indziej zameldowany,
    gdzie indziej mieszkałem... Hint: Nie namierzyli mnie np. na podstawie
    rzetelnie odprowadzanych podatków tytułem np. stosunku pracy bądź
    działalności gospodarczej. Ergo: aż tak bardzo im chyba nie zależy,
    żeby uganiać się za jednym jełopem, skoro w każdej chwili mają na
    zawołanie dziesięciu następnych, którzy nie kombinują... ;)
    Na pewno są tu ludzie bardziej zorientowani w paragrafach ode mnie ;)

    --
    Pozdrawia m.