eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z Idea - Korekta faktur? › Problem z Idea - Korekta faktur?
  • Data: 2002-02-22 12:11:21
    Temat: Problem z Idea - Korekta faktur?
    Od: gajowy <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam taki o to problem:
    Operator telefonii GSM przysłał mi korekty faktur
    z informacją, że źle mi naliczali abonament od ponad roku (za mało).

    Czyli:
    - Dostawałem faktury co miesiąc, płaciłem co miesiąc to co na fakturze.
    - Oni domagają się dopłaty z powodu błędów,
    które sami popełnili w naliczaniu należności. =:-O

    Pytania oczywiste:
    - Czy mogą tak?
    Jeśli tak to czy mogą tak bez końca?! Np. za miesiąc przyślą,
    że w rzeczywistości czas połączeń był wiekszy np. o 1000 min.(?)
    - Czy muszę to zapłacić (brak ochoty chyba jest oczywisty)?
    - Jak ew. się z nimi targować, jakie argumenty są po mijej stronie?

    Poniżej frg. pisma załączonego do korekt:
    "... Pragniemy poinformować, że w wyniku stwierdzonych niezgodności w
    stosunku
    do warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i
    obowiązującego
    cennika PTK Centertel, należności za nr ... zostały skorygowane
    do poprawnych wartości od dnia 19.01.2001.

    Zgodnie z cennikiem PTK Centertel wysokość należności za abonament
    w planie taryfowym ... wynosi... itd

    W załączeniu przesyłamy stosowne faktury korygujące.
    Prosimy o uregulowanie należności w terminie 10 dni. ..."

    No i jeszcze przepraszają za niedogodności.
    Tyle tylko, że te "niedogodności" wynoszą ponad 2000 brutto. :-/

    PS
    Olać ich po prostu i zmienić operatora, raczej nie chcę (nie mogę)
    Z góry dzięki za ew. pomoc.
    --
    pozdrawiam
    gajowy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1