  • Data: 2002-02-23 14:34:32
    Temat: Re: Problem z Idea - Korekta faktur?
    Od: "pio" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety z tego co mi wiadomo jesli jest coś w cenniku usług a oni co innego
    wystawiali - nioestety musisz zapłacić różnicę którą chcą od ciebie
    wyciągnąć pomiędzy tym co im nie dopłaciłeś.
    Słyszałem o takich którym era i idea zwracali kasę na podstawie tzw credit
    memo.

    BTW. Ja nie sądzę że twój przypadek to ich pomyłka - jeśli chodzi o to nie
    jesteś bez winy. Jeśli jesteś ciekaw to przedstawię ci pewną historię - jak
    chcesz.
    Czasami tak jest - jak byłem dealerem - że miałem "dojścia". Mogłem
    załatwić tanio abonament u jednego op'a (jakieś ulgi na kombatanta - dawało
    się na recepcie kwit że facet jest kombatantem i masz 50% zniżki). Teraz już
    się nie da - a takie przypadki - np. takie jak twoje rozpatrują w taki
    sposób.

    Pomyśl raczej nie ciebie oskubią a ty ich oskubałeś!.
    Idea, Era, Polkomtel wsio ryba, możesz tak samo mieć z TPSA, raty w banku
    etc.
    Płać i płacz.

    Użytkownik "gajowy" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3C763560.68239D30@wytnijto.poczta.onet.pl...