  • Data: 2002-07-03 21:25:36
    Temat: Problem z Dyrektorem
    Od: <r...@k...homepage.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam ogromny problem z Dyrektorem w firmie gdzie pracuję.
    Przedstawię wszystko w punktach i proszę o dopowiedz.
    1. Firma nie płaci pensji od 3 m-cy.
    2. Chciałem złożyć pozew, ale Pan Dyrektor powiedział, że zrobi to za
    wszystkich pracowników.
    3. Po 3 miesiącach dowiedziałem się, że nie został złożony żaden pozew.
    4. Dyrektor ukrywa ten fakt i kłamie pracowników.
    5. Firma może ogłosić upadłość a my nie będziemy mieli wyroku i nie mamy prawa
    do licytacji, jeżeli się odbędą.
    6. Dyrektor nie jest właścicielem firmy.

    Co mamy teraz zrobić?
    Czy można jakoś pozwać Dyrektora?
    Czy Dyrektor może mieć jakiś układ z właścicielem?

    Bardzo proszę o pomoc.
    Z góry dzięki
    Ryszard