  • Data: 2007-10-05 15:29:58
    Temat: Problem z Allegro
    Od: "Bartosz 'BaRtE3K' Izdebski" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam mały problem z Allegro.
    Wystawiałem sobie kilka laptopów i nagle moje konto zostało zablokowane.
    Skontaktowałem się przez forumulaż i dostałem odpowiedź, że używam innych
    kont do ominięcia płatności za prowizje.
    Nigdy tego nie robiłem, nie wiem kto ma te konta. Konto dalej mam
    zablokowane, napisałem im majla, żeby mi odblokowali konto do czasu
    wyjaśnienia sprawy lub szybko udowodnili, że to są moje konta.
    Nie wiem też jaka jest kwota za tamte konta bo jeżeli była by niska to bym
    zapłacił żeby mieć to z głowy i sprzedać laptopy.
    Ta blokada doprowadziła mnie do niekorzystnej sytuacji finansowej.
    Według planu miałem później wystawić 40 laptopów, potem następne 40...
    Teraz muszę je odebrać zgodnie z terminem i sprzedać (co bez dostępu do
    Allegro jest ciężkie - będe musiał tracić dodatkowe pieniądze i jezdzić po
    giełdach).
    Jeżeli to jest istotne (bo podobno tak) jakieś 3 miesiące temu zmieniłem
    Dostawce Internetu.

    Moje pytanie brzmi: co mam zrobić, gdzie iść żeby mi odblokowali konto i czy
    mogę się starać o jakieś odszkodowanie, jak tak to jakie i na jaki artykuł
    Kodeksu Karnego się moge powołać?
    Czy wyłudzenie i pomówienie?? Czy jest sesn wogule się w to bawić? Ile czasu
    trwają takie sprawy??

    Z góry dziękuje za pomoc.

    Pozdrawiam Bartosz Izdebski.

    mailto: b...@p...onet.pl