  • Data: 2007-10-05 22:10:01
    Temat: Re: Problem z Allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0710052252180.4004@a64wrk...

    > Przyjmijmy że tego nie oceniam.

    > Niemal na pewno myślisz o umowach, które MÓGŁBY zawrzeć i POTENCJALNYM
    > dochodzie który BYĆ MOŻE utraci w wyniku niemożności skorzystania
    > z narzędzia jakim jest Allegro.
    > A w tekście o który poszło piszesz o "niemożności wywiązaniu się
    > z umowy", zaś to może dotyczyć tylko tych umów które się JUŻ
    > ZAWARŁO.
    > W regulaminie jest zapis, że te umowy obowiązują mimo zamknięcia konta.
    > I maila się dostaje, jak resist pisze :O
    >
    > "Grupowicz dostaje odpowiedź nie na pytanie o którym myślał..." :)

    Jest późno i być może z tego powodu, ale nie "trybie" Twojego sposobu
    rozumowania. Ja nie myślę o odszkodowaniach za niezawarcie umów, które
    mógłby zawrzeć (dotyczących sprzedaży laptopów), tylko z niewywiazania się
    z umowy przez Allegro.

    Przekładając to na sytuację niewirtualną, to rozważam przypadek, gdy gość
    posiada sklep i sprzedaje towary, aż tu nagle właściciel kamienicy ni z
    tego, ni z owego stawia przed jego drzwiami ścianę i nie wpuszcza klientów
    do sklepu. Sądzisz, że takim wypadku dochodzenie odszkodowania nie miało by
    sensu?