  • Data: 2002-11-05 07:40:57
    Temat: Premia uznaiowa jako nagroda ??
    Od: r...@i...pl (BOHO) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,

    mam pilne pytanko dot. premii - zgodnie z orzecznictwem sądowym tzw. premia
    uznaniowa (leżąca wyłącznie w gestii pracodawcy) jest w istocie nagrodą.
    Kwestię przyznawania i dokumentowania przyznania nagród normuja art 106 i
    108 Kodeksu pracy. Jednakże orzecznictwo nie wypowiada się już czy w związku
    z tym że premia uznaniowa jest w istocie nagroda stosuje się do niej
    przepisy dot. nagrody.

    Moje pytanie w tej kwestii brzmi więc czy do premii uznaiowej stosuje się
    przepisy dot. nagrody ??

    Z orzeczeń wynikałoby że tak, jednak PIP wypowiada się (przez telefon) że
    nie.

    Pilne.

    Pozdrawiam,
    Boho