  • 21. Data: 2008-02-24 09:30:15
    Temat: Re: Prawomocne postanowienie prokuratury okręgowej?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Przepraszam, nad art. 20. § 2 w tej sprawie.

    Te przepis stosuje sie na pozniejszym etapie postepowania przy ocenie czynow
    wspolsparawcow i granic ich odpowiedzialnosci.

    Cezar

  • 22. Data: 2008-02-25 19:35:41
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cezar <c...@i...pl> napisał(a):

    > O tym kto rozpoznaje zazalenie decyduje nie tresc zazalenia (chociazbys
    > nawet napisal, ze wiesz kto zabil JFK), ale jaka byla podstawa umorzenia.
    > Zawsze mozesz zlozyc nowe zawiadomienie o nowym (innym) przestepstwie i do
    > tego sie beda musieli odniesc - tj wszczac lub odmowic wszczecia w nowej
    > sprawie.

    Podobno zażalenie, które już rozpatrzył Prokurator Okręgowy odmownie, ma
    rozpatrywać sąd, a czas sobie biegnie i biegnie. Prokurator Okręgowy nie był
    właściwy do rozpatrzenia tego zażalenia, tak to rozumiem.

    Adam