  • 1. Data: 2008-02-22 20:58:21
    Temat: Kablowka a pakiety...
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    w pewnej sieci tv kablowej, dokladnie tv chopin z wejherowa
    sa dostepne 3 lub 4 oferty pakietow programow
    nie byloby w tym nic dziwnego gdyby moznabyloby wybrac
    sobie np pakiet 1 i 4, ale tak nie jest
    by miec pakiet 4 trzeba po kolei wykupic wszytskie je poprzedzajace
    czyli zeby nap miec najlepsze programy ktore sa w pakiecie 4
    trzeba zaplacic za calosc
    czy dostawaca tv kablowej moze takie praktyki stosowac?

  • 2. Data: 2008-02-22 22:10:11
    Temat: Re: Kablowka a pakiety...
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 21:58:21 +0100, Kris napisał(a):

    > czy dostawaca tv kablowej moze takie praktyki stosowac?

    Oczywiście, że nie. Każdy ma mieć za darmochę wszytkie Discovery, C+ i
    kanał Playboya LOL
    Jak Ci się nie podoba oferta kablówki, to sobie kup N, C+, Cyfrowy Polsat,
    a nie będziesz dostawcę kabla po sądach ciągał.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2008-02-23 00:08:06
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak Ci się nie podoba oferta kablówki, to sobie kup N, C+, Cyfrowy Polsat,
    > a nie będziesz dostawcę kabla po sądach ciągał.

    jezu przeciez nie w tym rzecz
    chodzi o to czy ma prawo konstrulowac tak pakiety
    by np efektywnie miec w najdrozszym np: tvp1
    i by miec tvp1 trzeba wybrac oczywiscie po kolei
    pakiet 1,2,3 i ostatecznie 4 zamiast np tylko 4?

  • 4. Data: 2008-02-23 00:18:12
    Od: krigtopf <k...@g...com>

    Kris wrote:
> [...]
    > trzeba zaplacic za calosc
    > czy dostawaca tv kablowej moze takie praktyki stosowac?

    Nie ma regulacji prawnej, która zabraniałaby takiego skonstruowania oferty.

    krigtopf

  • 5. Data: 2008-02-23 01:17:32
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > Jak Ci się nie podoba oferta kablówki, to sobie kup N, C+, Cyfrowy Polsat,
    > a nie będziesz dostawcę kabla po sądach ciągał.

    On sie nie pyta czy ma byc za darmo, tylko o inna sprawe, kurde czy wy
    ludzie czytac juz nie umiecie....

  • 6. Data: 2008-02-23 05:29:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kris napisał(a):

> [...]
    > by np efektywnie miec w najdrozszym np: tvp1
    > i by miec tvp1 trzeba wybrac oczywiscie po kolei
    > pakiet 1,2,3 i ostatecznie 4 zamiast np tylko 4?

    A dlaczego by takigo prawa miec nie mogla?

    j.

  • 7. Data: 2008-02-23 06:27:30
    Od: "arek - ale inny" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > chodzi o to czy ma prawo konstrulowac tak pakiety
    > by np efektywnie miec w najdrozszym np: tvp1
    > i by miec tvp1 trzeba wybrac oczywiscie po kolei
    > pakiet 1,2,3 i ostatecznie 4 zamiast np tylko 4?

    Tak nie może, bo TVP 1,2,3 musi być w podstawowym. Ale normą jest, że w
    podstawowym jest jeszcze ruska telewizja z Władywostoku, osiedlowa z Kaczyh
    Dołów i kodowany C+. A dopiero w czwartym pakiecie jest TVN i Polsat :(

  • 8. Data: 2008-02-23 10:09:53
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    "Kris" <k...@s...pl> wrote in message
    >w pewnej sieci tv kablowej, dokladnie tv chopin z wejherowa

    To jeszcze nic - w pewnym hipermarkecie sprzedawali kilo cukru za złotówkę
    ale dopiero wtedy jak wcześniej się dwa kilo kupiło - na moje żądanie
    sprzedaży tylko tego trzeciego za jeden złoty odmówiono mi. Walczmy z takimi
    patologiami - to się nadaje do sądu ;)

    K.

  • 9. Data: 2008-02-23 11:58:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    arek - ale inny napisał(a):

    > Tak nie może, bo TVP 1,2,3 musi być w podstawowym.

    Dlaczego *musi*?

    j.

  • 10. Data: 2008-02-23 13:36:56
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > by miec pakiet 4 trzeba po kolei wykupic wszytskie je poprzedzajace
    > czyli zeby nap miec najlepsze programy ktore sa w pakiecie 4

    Przeczytaj sobie dokładnie jakie programy wchodzą w skład konkretnych
    pakietów, bo z reguły jest tak, że każdy wyższy pakiet składa się z niższego
    plus dodatkowe kanały :-). Czyli np. X to programy a,b,c,d, Y to pakiet X
    wzbogacony o e,f,g,h, a Z to Y wzbogacony o i,j,k,l... Nie jest tak że
    pakiet najwyższy jest sobie a muzom...