  • 21. Data: 2012-05-16 13:51:03
    Temat: Re: Prawo własności do programu
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl>

    > Khem... "jak" albo "czym"?
    > Zdeponował, wsparł wekslem...
    > To własnie stwierdzenie przeciwne ("ale nie mam pojęcia z czego
    > zapłacę") byłoby przyznaniem się do oszustwa.

    Khem... Przy podpisywaniu faktury niemal dokładnie tak właśnie stwierdził...

    Umowa praktycznie w pełnym kształcie była zaproponowana przez niego.
    Prawdopodobnie podobny zapis o "gwarancji środków na płatności" ma
    w swojej umowie z generalnym wykonawcą i na tym wzorował umowę z nami.

    > Korci mnie, żeby napisać że własnie "zabezpiecza srodki" (przed
    > wypłata), choć to mało smieszne :]
    > Wyglada, ze bez sadu i tak wiele nie zdziałacie.

    Bardzo zależy mu na dobrych układach z generalnym wykonwcą, więc
    jest jeszcze szansa, że "pręży muskuły" i liczy na to, że odpuścimy w obawie
    przed wspomnianą regresją kar...

    Rozważamy zlikwidowanie okresowo wyskakującego okienka "utrudniającego"
    pracę i po prostu wstawienie stałego napisku o prawach autorskich i
    własności
    i/lub wystosowanie oświadczenia do użytkownika końcowego, że do momentu
    ostatecznego rozliczenia płatności będziemy rościć sobie prawo do własności
    i praw autorskich.

  • 22. Data: 2012-05-17 12:48:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    syzyf napisał(a) :
    > Rozważamy zlikwidowanie okresowo wyskakującego okienka "utrudniającego"
    > pracę i po prostu wstawienie stałego napisku o prawach autorskich i
    > własności

    Najlepiej chyba informację z okienka przenieść na planszę startową
    programu i opóźnić o 1 sekundę jej znikanie :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2012-05-17 20:34:59
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl>

    >Najlepiej chyba informację z okienka przenieść na planszę startową
    >programu i opóźnić o 1 sekundę jej znikanie :-)

    To akurat zupełnie nieskuteczne, bo program chodzi non stop 24h 365dni
    w roku ;-) A jeśli to plasza startowa pokazuje się jedynie na serwerach
    w serwerowni, gdzie nikt tego nie ogląda ;-)

    Po rozmowach z prawnikiem jednaj nabraliśmy odrobiny otuchy
    w serca...

  • 24. Data: 2012-05-17 21:18:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 May 2012, syzyf wrote:

    > Po rozmowach z prawnikiem jednaj nabraliśmy odrobiny otuchy
    > w serca...

    Daj znac o wynikach i "jak to przebiegało" :)
    O postępach niekoniecznie, prawnicy moga być zainteresowani
    posunięciami których druga strona nie powinna znać.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2012-06-21 09:15:16
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl>

    > Daj znac o wynikach i "jak to przebiegało" :)
    > O postępach niekoniecznie, prawnicy moga być zainteresowani
    > posunięciami których druga strona nie powinna znać.

    Z dziennikarskiego obowiązku. Skończyło się jako tako. Prawnik
    wysłał kilka pism do końcowego odbiorcy, ten domagał się generalnego
    wykonawcy ostatecznego uregulowania sprawy. Po kilku tygodniach
    generalny się ugiął i zapłacili nam 90%. W sumie generalny zapłacił za
    to 2x bo pracowaliśmy tam jako podwykonawca podwykonawcy
    wykonawcy generalnego. Generalny zapłacił podwykonawcy, a ten
    nam już nie.

    Jako tako, bo reszty pieniędzy mamy już dochodzić od podwykonawcy,
    czyli albo w ogóle nie dostaniemy albo po kolejnych miesiącach. No i nie
    ma mowy o pieniądzach za prace dodatkowe, a było tego na prawdę
    bardzo dużo...

    Dzięki za uwagę i pozdrawiam.

  • 26. Data: 2012-06-21 10:27:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012, syzyf wrote:

    > Z dziennikarskiego obowiązku.

    Thx.

    > generalny się ugiął i zapłacili nam 90%. W sumie generalny zapłacił za
    > to 2x bo pracowaliśmy tam jako podwykonawca podwykonawcy

    Prawdę powiedziawszy, PA jest dość szczególne - jeśli w wyniku
    niewykonania umowy pośrednik nie nabył praw, to generalnemu
    groziło rozszczenie za bezprawne korzystanie.
    Życzyć wyszarpania swojego, i wam i "generalnemu" (bo ma przecież
    prawo do odzyskania swojej szkody od pośrednika).

    pzdr, Gotfryd