  • 1. Data: 2010-04-29 11:51:47
    Temat: Fotoradar motocykl
    Od: "IvanoV" <i...@o...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu fotoradar pstryknął mi fotkę z przodu. Wkrótce dostałem
    wezwanie na policję, w sprawie o przekroczenie szybkości motocyklem o nr rej.
    (i tu podane moje numery).

    Okazało się, że policjant pilnujący fotoradaru, miał za zadanie spisywać numery
    rejestracyjne motocykli (ponoć dostał w tym celu nawet lornetkę(!) ).

    I co teraz? Albo przyjmuję mandat, albo spotykamy się w sądzie grodzkim. A tam,
    jak się domyślam, będzie moje słowo kontra słowo policjanta, bo dowodów
    "twardych" przecież brak. Nie trudno przewidzieć, jaki będzie werdykt...

    Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem
    identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to
    naginanie przepisów...

    IvanoV

  • 2. Data: 2010-04-29 12:02:13
    Temat: Re: Fotoradar motocykl
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-29 13:51, IvanoV pisze:

    > Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem
    > identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to
    > naginanie przepisów...

    Może ma homologację na ten swój wzrok?

    Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-04-29 12:02:47
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Przekroczyłes prędkość ?
    Jezli tak to po co kombinujesz ?
    jesli nie to i tak przegrasz w Polskie sądy i nasze prawo nie wierze.

  • 4. Data: 2010-04-29 12:11:11
    Od: "IvanoV" <i...@o...pl>

    > Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

    Twarzy nie da się rozpoznać. Jechałem w zamkniętym kasku, w dodatku z
    deflektorem. Widać praktycznie tylko moje oczy. A mieszkania chyba mi nie
    zrewidują, aby sprawdzić czy mam konkretnie taki kask i kurtkę...

  • 5. Data: 2010-05-02 21:01:58
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przekroczyłes prędkość ?
    > Jezli tak to po co kombinujesz ?

    bo to motocyklista a oni maja nasrane...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-05-03 07:29:57
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał
    > bo to motocyklista a oni maja nasrane...
    >
    > --
    > Picasso

    a wszyscy co noszą szare marynarki to debile.......\

    taki sam zwiazek - kierowcy nie lepsi i tez kombinują

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 7. Data: 2010-05-03 09:08:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "sbst" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a wszyscy co noszą szare marynarki to debile.......\
    > taki sam zwiazek - kierowcy nie lepsi i tez kombinują

    Gro motocyklistow czuje sie bezkarnych a jak juz ktos ich przydybie, to sa
    wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on
    jest "elyta" na stalowym rumaku...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-05-03 10:22:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Maj, 11:08, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on

    Kierowcy sobie to samo (zeby nie bylo jestem kierowca i widze, ze
    kombinatorzy i piraci sa w kazdej grupie).

  • 9. Data: 2010-05-04 11:49:35
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On May 3, 10:08 am, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on

    nie pisze sie 'Gros' ?

  • 10. Data: 2010-05-04 19:30:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-04 13:49, f...@g...com pisze:
    > nie pisze sie 'Gros' ?

    A co znaczy sie?

    A w ogóle to się nie kłóćta tylko napiszta ,,a imię jego sto
    czterdzieści cztery''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek