  • 281. Data: 2008-05-22 23:18:07
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g14qct$a19$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > To zalezy dla kogo.
    > Ogolnie rzecz biorac teraz jest lepiej, tak OMHO. Dlaczego? Bo zaczynaja
    > sie partnerskie stosunki miedzy pracujacymi i pracosdawcami. I to czesto
    > na relacjach zleceniodawca-zleceniobiorca.
    Jesteś kompletnym niedoukiem.
    Nie odróżniasz relacji pracodawca-pracownik od zleceniodawca-zleceniobiorca.

    > I dlatego prawo pracy powinno teraz bardziej chronic pracodawców, jak tych
    > slabszych ;)
    To zrób tak, żeby broniło i nie jęcz.

    > ROTFL :)
    Znaczenia terminów nie rozumiesz.
    Mnie tam zwisa, że ty się jak małpa po podłodze taczasz.

    > No na wiosce to sobie marchewke posadza.
    No i będą mieli.

    > Chcesz powiedziec, ze mniejsza (nieuczciwa) placa to brak zarobku?
    > Jesli tak - to niech sie pracownicy zwalaniaja.
    Toteż to robią. Dlatego właśnie gówniani pracodawcy narzekają.

    > Praca nie jest przymusowa
    Nie jest przymusowe zatrudnianie pracowników.

    > , jesli komus warunki nei pasuja - zwalnia sie. Jasli pasuja - to ja nic
    > nie mam przeciw, zeby pracowal nawet za miske ryzu. W koncu sam sie na to
    > zgodzil.
    A kogo obchodzi co ty masz lub nie masz przeciw?
    Jest prawo pracy, a ty się masz stosować i tyle.

    > No ale wtedy to jzu przestaje byc mowa o pracownikach i pracodawcach...
    Ty się czytasz czy tak sobie bredzisz?
    Napisałeś, że nikt.

    > Kiedy?
    Facet, ja płacę żebyś mógł się uczyć! Nie marnuj mojej kasy!

    > To ty nie rozumiesz o czym piszesz.
    Na szczeście to tylko twoje zdanie.

    --
    Jotte

  • 282. Data: 2008-05-22 23:22:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g14q0a$8fv$3@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Plakac po nim nie bede. Oszust to oszust.
    > Ale przosze, nei opowiadaj o "uczciwej postawie obywatelskiej" kogos, kto
    > robi to dla wlasnego interesu, z wlasnej zemsty. Bo to smieszne jest.
    No to co? Nie ważne czy śmieszne, ważne czy skuteczne.

    > W tej samej austrii rok temu czy dwa lata temu oddawano poodatnikom
    > podatek, ktory zosrtal pobrany ale panstwo nei wydfalo tych pieniedzy.
    > Wiesz jak umotywowano: "Podatnik lepiej wie na co przeznaczyc te (swoje)
    > pieniadze".
    No i fajnie.
    Poza tym Austria pisze się z dużej litery.

    --
    Jotte

  • 283. Data: 2008-05-22 23:24:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g14pse$8fv$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Moze i lepiej, ale ja tago pochwalac nie bede...
    To bez znaczenia. Twoje pochwały czy ich brak nikogo nie obchodzą.

    > Znaczy tego, ze ktos zaczyna vgrac "dobrego obywatela" dopiero jak ma w
    > tym osobisty interes (zemsta).
    > Taka postawa, to <wulgaryzmy> chuj nie postawa obywatyelska </koniec>
    Być może. Ale i tak nie ma znaczenia co o tym sądzisz.

    --
    Jotte

  • 284. Data: 2008-05-22 23:43:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 23 May 2008 00:10:16 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > ROTFL :)

    Jotte ma dosc specyficzne poczucie moralnosci.

    --
    KRZYZAK

  • 285. Data: 2008-05-22 23:47:11
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g14r14$bms$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Konkrety. Umocuj to prawnie.
    Konkrety znasz.
    Ale istotne jest co innego - bardzo wielki nacisk polozyles, jak
    zapytalem "i co to da temu zwolnionemu pracownikowi, to naskarzenie do
    pip i innych" - odpowiedziales SATYSFAKCJE. Otoz nienijeszym ta
    satysfakcje umniejszam pracownikowi w sposob bardzo wielki. Skoro dla
    niego jest ona taka wazna.

  • 286. Data: 2008-05-22 23:49:24
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > No to co? Nie ważne czy śmieszne, ważne czy skuteczne.
    Smieszne, smieszne, smieszne tym bardziej ze to jeden zlodziej skarzy na
    drugiego zlodzieja i ten pierwszy nazywa to "postawa obywatelska" choc
    motywem jest zwykla, ludzka zemsta. ;)

    > No i fajnie.
    > Poza tym Austria pisze się z dużej litery.
    To idz sie poskarz na grupe jezykowa ;P

  • 287. Data: 2008-05-22 23:51:11
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g14pse$8fv$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > To bez znaczenia. Twoje pochwały czy ich brak nikogo nie obchodzą.
    Obchodza. Bo od tego co ludzie (tacy jak ja) pochwalaja lub nie zalezy
    jak sie ksztaltuja potem miedzyludzkie relacje.

    > Być może. Ale i tak nie ma znaczenia co o tym sądzisz.
    Wlasnie ze ma. Nawet jesli tylko dla mnie samego. To jest to wazne.
    Dlaczego? Bo dla mnie moze nie miec znaczenia co ty o tym sadzisz :)
    Ale to tylko lepiej, bo bedziemy sie od siebie trzymali na dystans.

  • 288. Data: 2008-05-22 23:56:02
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g14qct$a19$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Jesteś kompletnym niedoukiem.
    > Nie odróżniasz relacji pracodawca-pracownik od
    > zleceniodawca-zleceniobiorca.
    Odrózniam.
    Za to ty nie nadazasz za dyskusja.
    No ale jestes jak prawo - ono tez nie nadaza za rzeczywistoscia. ;)
    Hint: coraz wiecej ludzi zaklada DG i staje sie zleceniobiorcami,
    zamiast pracownikami.

    > To zrób tak, żeby broniło i nie jęcz.
    Pierwszy etap robienia to pojekiwanie, ze trzeba cos z tym zrobic ;)

    > No i będą mieli.
    No. Beda mieli marchewke :)

    > A kogo obchodzi co ty masz lub nie masz przeciw?
    > Jest prawo pracy, a ty się masz stosować i tyle.
    Totez sie stosuje. Jesli ktos chce pracowac za przyslowiowa miske ryzu
    to niech pracuje. za 450 zlotych chce pracowac na 1/2 etatu? Przeciez mu
    nie zabronie.
    Nie rozumiem co ty ciagle z tym prawem - przeciez to prawo opisuje ile
    najmniej moze zarobic pracownik. To ja im tyle place. A oni sie godza. I
    to ja jestem ten zly?

    A ty pominales kontekst.

  • 289. Data: 2008-05-22 23:57:24
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Jotte ma dosc specyficzne poczucie moralnosci.

    Wlasnie widze ;)

    No ale on mi tak prawnikiem pachnie, a oni tacy sa ;) W koncu po to ich
    zatrudniamy, zeby byli wiekszymi draniami niz my ;)

  • 290. Data: 2008-05-23 08:05:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-22, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Odróżniasz dochód od zysku?

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2547896
    Bardziej odróżniam przychód od zysku.
    I na szczęście jednak płacę od dochodu, a nie od przychodu...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl