  • Data: 2004-11-17 16:16:49
    Temat: Prawo lokalowe - wynajem mieszkania i nie placenie!
    Od: "Sprzedajacy KRK" <p...@w...pl.usunto.bazspamowprosze.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich Grupowiczów!

    Mam takie pytanie. Wynajmuje mieszkanie znajomy - no może byłym znajomym.
    Zaczeły się problemy z płatościami i w tej chwili zalegają tyle, że mogę im
    wypowiedzieć umowę najmu. Jednak popełniłem chyba mały błąd i pozwoliłem im
    się zameldować na stałe w tym mieszkaniu.

    Co teraz robić?

    Poza tym wiem, że mają jakieś problemy z pracą i dochodami a słyszałem, że
    coś jest na tę okoliczność zapisane w prawie lokalowym

    Proszę o pomoc i jak najbardziej wyczerpujące wyjaśnienie. Gdzie tego
    szukać? Jakieś przepisy wykładnia prawna etc.

    Dziekuje
    Michał