  • 161. Data: 2009-08-30 09:54:37
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:

    > Nonsens. Jezeli wchodzisz posiadajac bilet do filharmonii, a NA KASIE
    > ani NA BILECIE nie bylo adnotacji o koniecznosci posiadania stroju
    > wieczorowego, to jedyna podstawa do UPRAWNIONEGO zadania opuszczenia

    Podkresl mi ta jedyna podstawe w zacytowanym przepisie.

    > nie. Posiadacz biletu sie nie wdziera, ale zada wykonania umowy.

    A kto twierdzi, ze sie wdziera?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 162. Data: 2009-08-30 10:13:37
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > a teraz wroc do szkoly podstawowej, przepros ze nie uwazales na lekcjach
    > polskiego i popros o nauke czytania ze zrozumieniem

    Tak zrobie, jesli wyjasnisz mi w jaki sposob zaliczyles knajpiarza do
    wladz publicznych.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 163. Data: 2009-08-30 11:06:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
    > Podkresl mi ta jedyna podstawe w zacytowanym przepisie.

    Procz przywolanego przez ciebie przepisu jest jeszcze umowa
    majaca tu forme zakupionego biletu, a osoba uprawniona musi
    byc UPRAWNIONA, czyli musi miec podstawe do zglaszania zadania
    opuszczenia lokalu. Ot, tak sobie, bo ma widzimisie NIE MOZE.

    > A kto twierdzi, ze sie wdziera?

    To po co cytujesz caly przepis, w ktorym jest mowa o wdzieraniu sie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 164. Data: 2009-08-30 11:11:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-30, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Tak zrobie, jesli wyjasnisz mi w jaki sposob zaliczyles knajpiarza do
    > wladz publicznych.

    Weź serio daj już spokój. Jakbyś się nie wykręcał to art. 32 p.2 jest
    jasny i nie ma tam słowa o władzach publicznych.

    --
    Marcin

  • 165. Data: 2009-08-30 12:08:52
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:

    > majaca tu forme zakupionego biletu, a osoba uprawniona musi
    > byc UPRAWNIONA, czyli musi miec podstawe do zglaszania zadania
    > opuszczenia lokalu. Ot, tak sobie, bo ma widzimisie NIE MOZE.

    Zapoznaj sie moze z terminem "osoba uprawniona" i nie fantazjuj.
    Osoba uprawniona to podmiot, a nie stan.
    "Osobą uprawnioną do przebywania mieszkaniu, lokalu, pomieszczeniu albo w
    ogrodzonym terenie jest osoba mająca tytuł prawny (np. wynikający z
    własności, współwłasności, użytkowania, najmu, dzierżawy,
    użyczenia), a także osoba upoważniona przez tę osobę. Naruszenie miru domowego może
    nastąpić zarówno przez działanie - wdarcie się do miejsc określonych w
    art.193 k. k. jaki przez zaniechanie (gdy sprawca nie opuszcza tych miejsc
    pomimo wyraźnego żądania osoby uprawnionej."

    > To po co cytujesz caly przepis, w ktorym jest mowa o wdzieraniu sie.

    Przepis jest nie tylko o wdzieraniu sie, ale rowniez o nieopuszczeniu
    miejsca na zadanie osoby uprawnionej.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 166. Data: 2009-08-30 12:20:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisali:

    > Weź serio daj już spokój. Jakbyś się nie wykręcał to art. 32 p.2 jest
    > jasny i nie ma tam słowa o władzach publicznych.

    W Art.32 nie ma slowa o wladzach publicznych. Zbadaj wzrok.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 167. Data: 2009-08-30 12:39:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
    > Zapoznaj sie moze z terminem "osoba uprawniona" i nie fantazjuj.
    > Osoba uprawniona to podmiot, a nie stan.

    Nie. Osoba uprawniona nie ma na czole napisane 'uprawniona', ale
    musi miec podstawe prawna do bycia 'uprawniona', wiec jest to stan,
    w ktorym moze byc konkretna osoba fizyczna. I w tym przypadku,
    gdy posiadacz biletu nie narusza porzadku, ta osoba nie jest uprawniona
    do stawiania zadania opuszczenia terenu, gdyz ten posiadacz jest
    uprawniony do przebywania tamze.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 168. Data: 2009-08-30 12:46:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-30, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > W Art.32 nie ma slowa o wladzach publicznych. Zbadaj wzrok.

    P.2. Ok Krzyżak, mnie to serio wali jak ktoś uparcie robi z siebie
    pacana. Twoje małpy.

    --
    Marcin

  • 169. Data: 2009-08-31 05:25:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:

    > Nie. Osoba uprawniona nie ma na czole napisane 'uprawniona', ale
    > musi miec podstawe prawna do bycia 'uprawniona'

    Podstawa prawna jest posiadanie. Wkleje jeszcze raz, bo chyba Ci czytnik
    wycina fragmenty postow.

    "

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 170. Data: 2009-08-31 06:27:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
> [...]
    > własności, współwłasności, użytkowania, najmu, dzierżawy,
    > użyczenia), a także osoba upoważniona przez tę osobę.

    Klient posiadajacy wazny bilet jest upowazniony przez organizatora
    imprezy. Dowodem jest posiadanie biletu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek