  • 131. Data: 2009-08-29 15:56:25
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl> napisali:

    > Brednia do sześcianu. Na swoim prywatnym terenie możesz sprzedawać
    > narkotyki? W swoim prywatnym parku możesz gwałcić dziewice? Teren
    > prywatny nie jest eksterytorialny.

    Gwalcenie i handel narkotykami sa zabronione.

    > I co z tego? W USA mieszka więcej białych, to dawało im prawo
    > zakazywania czarnoskórym korzystania z tych samych autobusów? Jeśli
    > ludzie nie rozumieją podstawowego prawa, że ludzie są równi, trzeba im
    > to uświadomić odpowiednią ustawą.

    Wszyscy powinni miec takie same wynagrodzenia, takie same mieszkania i
    ubrania. Jest taki raj w Korei Pln.
    Ludzie nie byli i nigdy nie beda rowni.

    > Co ma piernik do wiatraka? Biznes można prowadzić wyłącznie w określonym
    > kontekście prawnym; jeśli nie odpowiada Tobie system prawny obowiązujący
    > w UE, nie musisz tu prowadzić biznesu. Możesz spróbować założyć swoje
    > własne państwo z własnym prawem, ale nie wróżę sukcesu.

    Jak Ci nie odpowiadaja zasady w moim lokalu, to zaloz sobie swoj z
    wlasnymi zasadami. Dokladales mi sie do biznesu, ze chcesz decydowac jak
    ma funkcjonowac?
    W demokracji zle przepisy sie zmienia, a nie zaklada swoje panstwa.
    Kapujesz?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 132. Data: 2009-08-29 16:41:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale oferta też nie jest kierowana dla każdego. Jeśli zatem fakt selekcji
    > jest znany przed wejściem do klubu i informacja o niej jest uwidoczniona w
    > reklamach (a widziałem takie reklamy), to co masz do zarzucenia?

    brak jasnych kryteriow selekcji
    co z tego ze wiesz ze selekcja jest, ale nie masz pojecia jakimi kryteriami
    jest robiona, rownie dobrze mogloby nie byc tej informacji, tyle samo ci to
    daje

  • 133. Data: 2009-08-29 16:42:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie może wpuszczać po uważaniu? Przecież to jego własność i on
    > jako właściciel prawo wpuszczać lub nie wpuszczać kogoś. Czy prawo
    > własności zostało ostatnio jakoś zmienione/ograniczone?

    dlatego ze sobie taki rodzaj dzialalnosci wybral

  • 134. Data: 2009-08-29 16:45:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Gwalcenie i handel narkotykami sa zabronione.

    dyskryminacja tez

  • 136. Data: 2009-08-29 17:00:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > dyskryminacja tez

    Idz na kasting i zaskarz agencje, ze Cie nie wybrali, hehehe:)))

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 135. Data: 2009-08-29 17:00:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisali:

    > No to niech to będzie wiadome, bo nie zawsze jest i nie dla każdgo jest.
    > Jak będzie tabliczka z podobną informacją to trudno się będzie
    > przyczepić czy skomleć potem, że nie wpuszczono do lokalu.

    A jak tak, to tak.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 137. Data: 2009-08-29 17:04:46
    Od: kuba <j...@g...com>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > selekcji jest znany przed wejściem do klubu i informacja o niej jest
    > uwidoczniona w reklamach (a widziałem takie reklamy), to co masz do

    A w ogóle o jakiej ofercie tu mowa? Przecież oferta stanowi propozycję
    zawarcia umowy, a przez samo wejście klienta do klubu do zawarcia żadnej
    umowy nie dochodzi (chyba że samo wejście jest odpłatne).

    --
    kuba

  • 138. Data: 2009-08-29 17:30:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
    > Przez wladze publiczne. Polecam czytac przepisy w calosci.

    Nie. Dotyczy to calosci zycia spolecznego, takze w relacjach
    pomiedzy obywatelami, a nie tylko w relacji do wladzy.
    Gotfryd ci juz sugerowal: przeczytaj.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 139. Data: 2009-08-29 17:37:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

> [...]
    > jest robiona, rownie dobrze mogloby nie byc tej informacji, tyle samo ci to

    Mow za siebie. Dla mnie to istotna informacja, bo lubie taie kluby, wie je
    wybieram. Jak Ty nie lubisz, to tam nie idziesz. Proste.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 140. Data: 2009-08-29 17:43:51
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:

    > Nie. Dotyczy to calosci zycia spolecznego, takze w relacjach
    > pomiedzy obywatelami, a nie tylko w relacji do wladzy.
    > Gotfryd ci juz sugerowal: przeczytaj.

    Nawet zacytuje:

    "Art. 30.

    Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw
    człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i
    ochrona jest obowiązkiem władz publicznych."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    "Art. 32.

    1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego
    traktowania przez władze publiczne.
    2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym
    lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny."

    Jak wlasciciel klubu bedzie wladza publiczna to bedzie musial
    przestrzegac.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)