  • Data: 2008-01-04 09:49:37
    Temat: Prawo do zameldowania zony
    Od: "Marek" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Jest sobie taka sytuacja mieszkaniowa: prywatny dom jednorodzinny zajmuje ojczym
    mojej zony, ktory kiedys tam zostal w nim zameldowany na stale przez niezyjaca juz
    matke mojej zony (ojciec juz tez nie zyje).
    Ojczym nie uzyskal prawa wlasnosci od niezyjacej matki mojej zony, ale z tytulu ze
    moja
    zona i jej siostra sa dziecmi niezyjacej juz wlascicielki domu sa automatycznie
    prawnymi
    dziedzicami wlasnosci tego domu (bo nie bylo robione zadne postepowanie spadkowe) .
    Zgadza sie ?
    I teraz pytanie. Czy ojczym bedac zameldowanym na stale w tym domu, ale nie
    majac
    prawa jego wlasnosci moze zameldowac na stale np. swoja obecna (druga) zone bez
    pozwolenia od ktoregos z "domniemanych" obecnych wspolwlascicieli mieszkania,
    czyli mojej zony lub jej siostry ?

    --
    Pzdr.
    M.