  • Data: 2008-01-04 18:01:40
    Temat: Re: Prawo do zameldowania zony
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek dość niespodziewanie napisał(a):
    > Witam:)
    > Jest sobie taka sytuacja mieszkaniowa: prywatny dom jednorodzinny
    > zajmuje ojczym mojej zony, ktory kiedys tam zostal w nim zameldowany
    > na stale przez niezyjaca juz
    > matke mojej zony (ojciec juz tez nie zyje).
    > Ojczym nie uzyskal prawa wlasnosci od niezyjacej matki mojej zony,
    > ale z tytulu ze moja zona i jej siostra sa dziecmi niezyjacej juz
    > wlascicielki domu sa automatycznie prawnymi dziedzicami wlasnosci
    > tego domu (bo nie bylo robione zadne postepowanie spadkowe) . Zgadza
    > sie ?

    Zróbcie postępowanie o stwierdzenie nabycia spadku, to zobaczycie, czy się
    zgadza.

    Jak się będzie zgadzało, to wyznaczcie osobom nie będącym
    właścicielami/współwłaścicielami czynsz za mieszkanie w domu. \
    Jak nie będą płacić, zaczijcie mysleć o eksisji
    ;)

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl