  • Data: 2003-03-11 15:30:36
    Temat: Prawo do "talonów" w szkole
    Od: "LO" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uprzejmie prosze o pomoc w rozstrzygnięciu nastepującej niejasności: jestem
    nauczycielem kontraktowym, pracuję w szkole sredniej na niepełnym etacie
    (16/18) i otrzymałam niedawno bony towarowe ale ich wartosc jest nizsza niz
    u nauczycieli zatrudnionych na cały etat. Czy przysługuja mi pełne
    świadczenia z funduszu socjalnego? Glownie interesują mnie talony pieniezne
    przyznawane nauczycielom i ich wysokość. Jesli nie to jakie przepisy
    reguluja te kwestie?
    Bede bardzo wdzieczna za kazda informacje na ten temat.

    Pozdrawiam - Justyna