  • Data: 2004-04-30 12:47:17
    Temat: Prawo autorskie - pytanie
    Od: "Robi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój pracownik wykonał stronę www dla jednego z moich klientów
    w której znajdują się formularze, baza danych, skrypty javy itp.
    W kodzie strony znalazłem dopisek: "autor: tu jego imie i nazwisko oraz
    adres mailowy" do jakiejś skrzynki, której nie znam. A ma firmową
    skrzynkę której jest zobowiązany używać w sprawach firmowych.

    Czy ma prawo "reklamować" się w ten sposób. Nie odbieram mu tego,
    że napisał parę skryptów i oprogramował site, ale klient jest mój i nie
    podoba mi się to co znalazłem w kodzie, a co umieścił bez mojej wiedzy.
    Ale może się mylę i ma prawo to zrobić?