  • Data: 2002-09-11 20:50:02
    Temat: Prawo autorskie i wspolwlasnosc kodu
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace polskiego prawa autorskiego.

    Czy jest mozliwe, by dwie firmy (lub firma i osoba prywatna) wspolnie
    finansujac (np. po 50%) prace nad stworzeniem pewnego programu komputerowego
    mialy takie same prawa do wykorzystania kodu tego programu w przyszlosci? Jak
    to wyglada z punktu widzenia praw autorskich? Co wtedy z zyskami plynacymi z
    bezposredniego wykorzystania tego kodu jak i z wykorzystania go jako bazy dla
    innych programow (tzn. jak te zyski dzielic)?

    Wiem, ze takie umowy zawiera sie np. w USA.

    Dziekuje,
    Jan Turbot