  • Data: 2005-10-10 08:23:07
    Temat: Prawo a nielegalne oprogramowanie ???
    Od: "Robi_113" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow !!!
    Sluchajcie mam pytanie poniewaz moja kuzynka ma pewien problem.Posiada ona
    firme i konkurencja naslala na nia policje w wyniku czego skonfiskowali jej
    komputer z nielegalnym niestety Windowsem'XP i kilkoma innymi pirackimi
    programami. A nastepenie dowiedziala sie od policji ze jezeli na komuterze
    ma wazne dane to moze je sobie skopiowac lub nagrac na plytki. Ale komputera
    juz nie odzyska. Czy jest to zgodne z prawem ? I co w takiej sytuacji mozna
    zrobic. Policja dodam tylko byla beszczelna dodatkowo ja zwyzywala. Za
    podpowiedz BARDZO dziekuje !!!