eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta - pytanie [reklamacja]Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
  • From: "Joanna" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa konsumenta - pytanie [reklamacja]
    Date: Thu, 18 Nov 2004 18:31:53 +0100
    Lines: 21
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 83.27.43.38
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1100799110 83.27.43.38 (18 Nov 2004 18:31:50 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: b...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256227
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,

    Mam takie pytanie: zlozylam reklamacje na buty (mialy byc wymienione na
    nowe).
    Sklep mial 2 tygodnie na odp. (zapisal moj nr tel., aby mnie poinformowac
    kiedy odebrac) - wlasnie dzisiaj minal termin odpowiedzi.
    Dla scislosci dodam, ze nie jest to jakis maly sklepik, ale siec sklepow
    niemieckich obecnych w calej Polsce.
    Co teraz mam zrobic - czy dzwonic do nich, a moze od razu pojechac (i czy to
    cos da, czy czekac dalej)?
    Kiedys na grupie byla podana strona dla konsumentow (prawa konsumentow
    itp.), jakby Ktos pamietal, to prosze o namiar.
    Doradzcie prosze co mam dalej zrobic w tej sytuacji. Chyba ich tez
    obowiazuja jakies terminy, skoro jest 2 tygodnie, to dlaczego mam
    czekac dluzej? Czy jakbym pojechala i zazadala zwrotu pieniedzy to mi je
    dadza...bo nie chce dluzej czekac.

    pozdr.
    Joanna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.11.04 19:14 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1