eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego › Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
  • Data: 2006-04-10 19:45:22
    Temat: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Na gwarancji mam naprawiany napęd DVD (do komputera). Nie jest on już
    produkowany, ale są
    nowsze modele.
    Jeśli uda się go naprawić - to moje pytanie jest bezzasadne, ale jeśli
    nie...

    Zapłaciłem ponad 250 zł za napęd rok temu. Czy teraz będzie mi przysługiwał
    inny w podobnej cenie, czy może mogę oczekiwać zwrotu peniędzy, czy mogą mi
    wcisnąć najtańszy model z obecnie produkowanych (który ma podobne parametry
    jak mój - ale mój, gdy go kupowałem, był najdroższy w sklepie)?

    Pozdrawiam
    MN


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1