  • Data: 2004-07-03 10:02:44
    Temat: Praca i karalność:((
    Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przoszę pomóżcie mi!!!W 2001 roku(pod koniec marca) zostalam skazana na pol
    roku w zawieszeniu na 3 lata.Czyli w marcu br minęło 3 lata.Od 2 dni odbywam
    praktyki w agencji ochrony:))(w administracji).Kierownik cos mowił,że może
    podpiszemy umowę o pracę(umowa-zlecenie) a ja przecież byłam karana a
    dopiero za 3 miesiące mogę składać wniosek o zatarcie skazania(tak mi kiedyś
    powiedziala kurator,że 6 msc po okresie próby.)Proszę,powiedzcie jak mam
    wyjść z tej sytuacji?Przyznać się-to chyba raczej pracy nie dostanę,nie
    przyznać-to chyba oni mogą to sprawdzić i mogę mieć kłopoty.Nie wiem jak
    sobie z tym poradzić.Proszę o pomoc i z góry dziękuję.