    From: "BUNIEK" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozyczka ciezka w odbiorze.- metody prawne
    Date: Sat, 6 Sep 2008 07:19:56 +0200

    Witam

    Przytrafil mi sie wierzyciel ktory stracil plynnosc finansowa, pozyczal
    fundusze ktore niby sa na inwestycje z jakas tam stopa zwrotu kwoty okolo
    2000 - 3000 pln , na dzien dzisiejszy "mam" u niego 5000 pln, problem polega
    na tym iz nie moge ich odzyskac (zawsze jest jutro, za tydzien, juz mam,
    jutro zadwonie itp). Potem okazalo sie iz nir bylo zadnych inwestycji tylko
    pod tym pozorem wyudzil fundusze na splacanie innych pozyczek.Chcialbym miec
    jakiegos bata na niego (mysle ze podpisze prawie wszystko, sama pozyczka na
    slowo 0 dokumentow). Myslalem o wekslu lub jakimkolwiek innym dokumencie
    ktory da mi mozliwosci prawne, czlowek ma samochod warty okolo 12000pln. O
    ile wiem weksel mozna sprzedac czy weksel na 5000 pln sprzeda sie za 3500
    pln (kapital) czort z zyskiem ale kapital chcialbym odzyskac.

    Buniek