  • Data: 2002-08-26 08:55:11
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: Adam \"_aDi_\" Guźmierski <a...@s...waw.pl.USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Temat poruszany był już wielokrotnie...w goglach jest mnóstwo wątków na ten
    temat - jednakże wszystkie linki są już zdezaktualizowane. Dwugodzinne
    "czesanie" netu nie pozwoliło mi nigdzie znaleść czegoś takiego. Dlatego mam
    gorącą prośbę - czy mógłby ktoś podesłać mi wzór pozwu rozwodowego bez
    orzekania o winie? I jeszcze jedno - czy sądem okregowym dla miasta w-wy
    jest sąd na solidarności, czy jest podział na sądy okręgowe ze względu na
    dzielnicę?

    pozdrawiam
    Adam

    --
    # begin kernel error...memory dumped:
    # ...prowizorka jest najtrwalsza forma konstrukcji...