eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 351. Data: 2015-08-28 19:04:34
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 17:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Tesco? Najwiekszy sprzedawca w GBR? Hmm...

    Widzisz. Nawet największe drzewa umierają.

    --
    Liwiusz

  • 352. Data: 2015-08-28 22:11:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > No jak rany. To nie trać. Łaski bez. Obwieszczać tego światu nie
    > musisz.

    Poczytasz Liwiusza wiecej, zauwazysz ze to standard :)
    ---
    Znowu sobie znalazłeś "ofiarę" ?

  • 353. Data: 2015-08-29 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Znowu sobie znalazłeś "ofiarę" ?

    A Ty sie nadal nie nauczyłes poprawnie cytować...?

  • 354. Data: 2015-08-29 05:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Widzisz. Nawet największe drzewa umierają.

    Z doswiadczenia wiem, ze najwyzej zmieniają własciciela.
    Firmy, nie drzewa :)

  • 355. Data: 2015-08-29 08:40:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Z doswiadczenia wiem, ze najwyzej zmieniają własciciela.
    > Firmy, nie drzewa :)

    No wiesz, tyle "drewna" nie pozostanie nieużyteczne ;)

    --
    Liwiusz

  • 356. Data: 2015-08-29 12:46:02
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Umieralnośc po szczepionkach jest śladowa. Umieralność i kalectwo po
    > chorobach jest znaczne.

    No właśnie. Zacznij liczyć . Do dwu. Nawet ludy najbardziej pierwotne liczą
    do 3.
    A ty naucz się liczyć do dwu.
    Z jednej strony wyrażenia matematycznego stawiasz zabityh szczepionką, czyli
    jeden element.
    Z drugiej strony wyrażenia matematycznego stawiasz zabityh horobą i
    powikłania horoby, czyli dwa elemanty.
    Dlatego nie będę daje dyskutować, bo zestawiasz 2 i 1, to nigdy nie bedzie
    ruwne.
    Nie umiesz liczyć do 2.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 357. Data: 2015-08-29 13:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No wiesz, tyle "drewna" nie pozostanie nieużyteczne ;)

    Ano własnie.
    Ale nie słyszałem nic o problemach finansowych tesco.

  • 358. Data: 2015-08-29 14:26:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ano własnie.
    > Ale nie słyszałem nic o problemach finansowych tesco.

    Wystarczy użyć google. No chyba że to niewygodne ;)

    --
    Liwiusz

  • 359. Data: 2015-08-29 14:28:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ano własnie.
    > Ale nie słyszałem nic o problemach finansowych tesco.

    Zwróć jeszcze uwagę na jeden ciekawy przykład - ileż to firm finansowych
    nie upadło, mimo że powinny, ponieważ zostały sztucznie uratowane przez
    państwa podczas ostatniego kryzysu ("to big to fail").

    Sztuczne podtrzymywanie dużych i złych uniemożliwia rozwój małych i
    lepszych.

    --
    Liwiusz

  • 360. Data: 2015-08-29 15:45:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wystarczy użyć google. No chyba że to niewygodne ;)

    :)
    Po prostu nie słyszalem ale ok, poczytam.