eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 231. Data: 2015-08-26 19:23:08
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 18:40:26 +0200, zdumiony wrote:

    > XIX wieczny "kapitalizm" nie różnił się od systemu niewolniczego.
    > Wystarczy zapytać się, czy lepiej jest dzisiejszemu robotnikowi na
    > Zachodzie w "socjalizmie" wg. JKM czy robotnikowi w XIX wiecznej
    > fabryce?

    byt lub niebyt, bogactwo lub nedza,

    zaleza tylko i wylacznie od systemu dystrybucji pieniadza

    ta dystrybucja zalezy od wladcy pieniadza

  • 232. Data: 2015-08-26 19:26:09
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 18:45:01 +0200, Liwiusz wrote:

    > Już pisałem, że nie można porównywać różnych czasów.
    > XXI-wiecznemu robotnikowi w socjalizmie jest lepiej niż XIX-wiecznemu
    > DLATEGO, że XXI-wieczny żyje z owoców pracy XIX- i XX-wiecznych
    > przodków. Przecież do bogactwa też trzeba dojść (to trudne dla lewactwa,
    > które uważa, że bogactwo bierze się z grabieży lub podatków).
    >
    > A już XXI-wiecznemu robotnikowi byłoby jeszcze lepiej, gdyby żył w
    > wolnym rynku, a nie socjalizmie.
    >
    > Historia pokazuje, że komunizm rozwija się tylko do momentu całkowitego
    > zużycia tkanki narodu - zarówno tej martwej, jak i żywej oraz
> [...]

    do bogactwa dochodzi sie przez wladze

    w chwili obecnej wladze posiada kreator pieniadza

    z niczego

  • 233. Data: 2015-08-26 19:31:14
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 11:06:35 +0200, zdumiony wrote:

    > "Objaw wolności". A więc zakładam "bank" w którym oferuję duże
    > oprocentowanie, potem znikam z pieniędzmi. Nic złego nie zrobiłem,
    > przecież ograbiłem tylko "frajerów". Niech żyje darwinizm społeczny! Nie
    > zarabia silniejszy, sprytniejszy, ten który potrafi dać pałką po głowie
    > i zabrać pieniądze, a ofiary nie ma co się martwić, widać są mniej
    > przystosowane do życia.

    tak wlasnie dzieje sie obecnie z wyjatkiem ze nie kazdy moze

    zalozyc bank, do tego trzeba byc uprzywilejowanym

    i wcale nie trzeba znikac lub tworzyc wysokie oprocentowanie

    bank tworzy pieniadze z niczego,

    mitem jet to ze bank pozycza pieniadze

    ktore ty tam trzymasz

  • 234. Data: 2015-08-26 19:32:19
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 11:10:21 +0200, Liwiusz wrote:

    > Chcesz zakazać nietrafionych inwestycji?
    >
    > I rozróżnij nietrafione inwestycje banku (właśnie ryzyk-fizyk) od
    > celowego wyprowadzenia środków.

    powiedz co bank traci pozyczajac pieniadze ktore stworzyl z niczego ?

  • 235. Data: 2015-08-26 19:35:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 19:19, zdumiony pisze:

    > Kiedyś tworzono utopie w imię "równości", obecnie w imię "wolności"

    Zdecyduj się - to w końcu wolność jest tą utopią, czy to, co się w jej
    imię tworzy?

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2015-08-26 19:37:37
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 11:15:59 +0200, Liwiusz wrote:

    > To ciekawe, bo taka działalność (ryzykowanie nie swoimi pieniędzmi) jest
    > właśnie istotą działalności bankowej.

    tu jest opisane jak dziala ten mit

    http://michaeljournal.org/wyspa.htm

  • 237. Data: 2015-08-26 19:41:28
    Od: andal <a...@a...com>

    On Wed, 26 Aug 2015 11:19:13 +0200, Liwiusz wrote:

    > Już ustaliliśmy, że nie rozumiesz tego słowa.
    >
    > Teraz widać też, że nie wiesz na czym polega działalność bankowa.

    na tym:

    http://michaeljournal.org/wyspa.htm

  • 238. Data: 2015-08-26 20:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Albowiem ponieważ?

    Zrób kupe na srodku sklepu i wtedy zadaj sobie to pytanie... ;-)

  • 240. Data: 2015-08-26 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

    > Może sam się nie szczepić ale nie ma prawa nie szczepić swoich dzieci!

    Mam wrazenie ze głupi rodzice tak czy inaczej zaszkodzą dziecku...

  • 239. Data: 2015-08-26 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pod warunkiem, że te miejsca "tylko dla szczepionych" to miejsca
    > wybrane przez ich właścicieli, a nie wymuszone odgórnie.

    W sumie na pierwszy rzut oka nie widze przeciwskazań.
    Bylebym nie był zmuszany do kontaktu z nieszczepionymi. Oczywiście miejsca
    publiczne sa tylko dla zaszczepionych.