    From: "Slay" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: !!! ---> Potrzebna pomoc prawnika <--- !!!
    Date: Fri, 9 Jan 2004 12:58:47 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pd233.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam
    Pisze w sprawie mojego szwagra.
    Szwagier pracował 4 lata w jednej z hurtowni farmaceutycznej w Lublinie.
    Dnia 23.12.2003 podczas pracy został przeszukany przez swojego dyrektora,
    pod zarzutem kradzieży.
    Oczywiście pani dyrektor nic nie znalazła, potwierdzić to może kierowniczka
    zmianowa.
    Po 3 tyg. pani dyrektor wezwała mojego szwagra do swojego gabinetu i
    powiedziała mu, że jest posądzony o kradzież i w takim przypadku są dwie
    możliwości,
    podpisać wymówienie z pracy, lub zostanie zwolniony karnie. Miał do
    zastanowienia 10 min.
    Szwagier niestety napisał wymówienie. Teraz jest na 2 tyg. urlopie.
    W jego imieniu szukam pomocy wśród grupowiczów którzy moją doświadczenia w
    tego typu przypadkach.

    Czy jest szansa na wygranie sprawy w sadzie pracy?
    Gdzie się najpierw udać, do kogo, PIP?
    Co robić?
    Sprawa jest dosyć pilna

    Serdecznie pozdrawiam