  • 421. Data: 2023-12-05 11:35:14
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:39:33 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Czyli według twojej wiedzy, telefonu (niedzwoniącego na 112) nie
    > zlokalizuje się dodatkowego sprzętu? Same BTS-y nie wystarczą?

    IMO - siec ma takie możliwości.
    Ale normalnie ich nie używa.

    Na ile może to zrobić na życzenie policji/abw/itp - a to juz niech
    Robert odpowie, tylko niech się najpierw upewni.

    Jeszcze różne google, fejsbooki itp wiedzą lub mogą wiedzieć,
    ale sie z policją na szybko raczej nie podzielą.

    J.

  • 422. Data: 2023-12-05 11:38:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:38:17 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To nie ma żadnego znaczenia. Może by się znalazł, a może nie. To niem ma
    > nic do kwestii poszukiwań.

    To kto ma rozkazac poszukiwania?

    > Dobrze. I ten, co faks otrzyma odpala odpowiedni komputer :-) To są
    > dziesiątki kilometrów od Andrychowa i na pewno nie ten sam komputer.

    No ale tego faksa mozna wysłac przed wypełnieniem papierów,
    moze wysłac dyzurny z okienka itp.
    Najwyrazniej nikt nie wysłał.

    > Słusznie. O ile uznano, ze jest to potrzebne.

    A jak źle uznano, to teraz będą zarzuty.

    J.

  • 423. Data: 2023-12-05 11:41:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:27:08 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Bo widzi, że jedzie Policja, to jak dojedzie, to co najwyżej zadzwonią
    > kolejny raz.

    Jest to jakies uzasadnienie, ale czy nie pisałes, ze zam
    "dysponowałeś"?
    Czyli na miejscu był policjant i ratownik, a oni to olewają
    i czekaja na policjanta na służbie?

    J.

  • 424. Data: 2023-12-05 11:43:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 05 Dec 2023 10:34:42 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tam jest faktycznie lekki chaos, ale MZ wynika on z tego, że różne
    > gazety cytują się wzajemnie z różnych czasowo wydań, wiec czasami się
    > pojawia jakas informacja a potem znika, gdzieniegdzie są też tylko
    > częściowe aktualizacje. Rzeopa np. uparcie twierdzi, że Natalię znalazł
    > przypadkowy przechodzień.

    Ale generalnie kolejne wersje są spójne i jakichś nagłych zwrotów akcji nie
    zauważyłem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 425. Data: 2023-12-05 11:48:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:25:37 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli jest tylko karetka potrzebna, to prościej wyjaśnić dyspozytorowi
    > medycznemu. Jak więcej sił, to robi to CR. Każda sprawa jest inna.

    > Ja też. Potem bywają przepychanki, by jednak przyjechali.

    > Też nie do końca masz rację. Ale nie będę publikował takich technicznych
    > informacji. Przez CPR jest szybciej.

    Hm, jak np lata jeden z nożem po szkole, to wydaje mi się, ze patrol
    jest priorytetem.
    I mowisz, ze CPR szybciej go sciągnie, niż dyzurny z lokalnego
    komisariatu?
    Rozkazy CPR wypełniacie bez zwłoki?

    > Opis jest jeden. Tam są odpowiednie rubryki. A potem zaznaczasz, kto ma
    > dostać zlecenia. Może mnie prościej to wyjaśnić, bo widziałem. Ale nie
    > wiem czego tu nie można ogarnąć. Jakbyś komunikatorem do kilku kolegów
    > tę samą wiadomość wysyłał.

    Tylko potem kazdy moze chciec innych szczegółów.

    > 112 uruchamia procedure ratunkową. Leci stoper. To, kiedy facet
    > przyjdzie do jednostki tu nie ma znaczenia. Może w ogóle nie przyjść.
    > Jeśli opis jest wierny, to samo zawiadomienie o zaginięcie było naprawdę
    > mało pilne. Była taka fraszka o ratowniku i topielcu. Kończyła się "Bul,
    > bul, bul!".

    i 112 wysle faksa do Krakowa, zeby telefon zlokalizowali?

    J.

  • 426. Data: 2023-12-05 11:50:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:23:28 +0100, Shrek wrote:

    > Ok - poczekamy zobaczymy. Tak czy inaczej policja została poinformoana
    > jak przyszedł na komisariat.

    Dosc ambitne załozenie ... powiedzmy, ze powinna być w tym momencie
    powiadomiona.

    > No chyba że tam nikogo nie było ale to też obciaża policję.

    "z pustego dyżurki nie obsadzę" :-)

    J.

  • 427. Data: 2023-12-05 11:51:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-05, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Ale generalnie kolejne wersje są spójne i jakichś nagłych zwrotów akcji nie
    > zauważyłem.

    Chyba są spójne, tylko czasami pomijają co działo się z samego rana
    przez co powstaje wrażenie, że ojciec dość późno zawiadomił policję.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    72547,zaginela-14-letnia-wiktoria-saluga-szukano-jej
    -cala-noc-oddalila.html
    Kolejne zaginięcie. Nie w takich dramatycznych okolicznościach ale
    dziewczynka autystyczna, a idą ponoć mrozy.

    --
    Marcin

  • 428. Data: 2023-12-05 11:53:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:24:20 +0100, Shrek wrote:

    > Tak czy inaczej zrobili.

    Ale od tego jak zrobili, może zależeć rzeczywista dokładność.

    J.

  • 429. Data: 2023-12-05 12:56:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Dec 2023 10:51:40 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Chyba są spójne, tylko czasami pomijają co działo się z samego rana
    > przez co powstaje wrażenie, że ojciec dość późno zawiadomił policję.

    szczegolnie dla rzecznika, który może widziec godzinę zapisania do
    systemu, po tych ~1.5-2h czekania ojca na "obsługę".

> [...]
    > Kolejne zaginięcie. Nie w takich dramatycznych okolicznościach ale
    > dziewczynka autystyczna, a idą ponoć mrozy.

    Autystyczna, wiec poszukiwania zapewne ruszyły sprawnie, ale jedna noc
    już za nią ...

    J.

  • 430. Data: 2023-12-05 14:36:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 11:43:04 +0100, Olin wrote:

    > Ale generalnie kolejne wersje są spójne i jakichś nagłych zwrotów akcji nie
    > zauważyłem.

    Zgrubnie nie, w szczegółach jednak są.

    -o której wyszła z domu? Istotne w kwestii, czego sie spodziewać można
    było. Teraz sie pojawia "ok 8-mej"

    -ten przypadkowy przechodzien ... który sie okazał celowym szukającym.

    -gdzie ona leżała - przed sklepem, za sklepem?

    -leżała, stała siedziała ... na przyczepie, na śniegu?

    -kiedy ojciec poszedł na policje? Istotne w kwestii oeny ich pracy,

    -a kiedy zadzwonił na policje, i gdzie dokładnie ?

    I teraz powoli dochodzimy do prawdy ... do prawdy, czy tylko do
    kolejnej medialnej wersji?

    J.