  • 411. Data: 2023-12-05 10:54:12
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 16:54:28 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kolejny raz coś wkładasz w me usta. Zaznaczyłem, ze to mój domysł.

    Przecie napisałem, że jesteś wirtuozem logicznego myslenia. W czym rzecz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 412. Data: 2023-12-05 10:59:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 16:55:07 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tylko kiedy ów raz zacząć liczyć?

    Od powiadomienia.
    Było zagrożenie zdrowia i życia, więc należało działać niezwłocznie, a nie
    trzymać faceta godzinę na dyżurce a potem przez 1.5 h wypełniać formularze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 413. Data: 2023-12-05 11:01:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 22:59:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tam coś nie zadziałało tak, jak powinno.
    > Nie wiem czemu. Mogę się domyślać, ale możliwości jest kilka.

    Powiedzmy szczerze, jakiś dziennikarz zawirusował jedyny komputer na
    komendzie i szybciej się nie dało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 414. Data: 2023-12-05 11:08:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 17:01:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bieganie bez sensu po przypadkowych miejscach wygląda wspaniale w
    > telewizji ale rzadko przynosi jakiekolwiek pozytywne skutki, niezależnie
    > od temperatury.

    Dlatego sprawdzanie zamkniętej piwnicy raczej wygląda na udawanie, że
    cokolwiek się robi, ale przynajmniej nie zaszkodziło.

    Dziecko w końcu znalazł kolega ojca bez "biegania po przypadkowych
    miejscach".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 415. Data: 2023-12-05 11:11:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 10:42:36 +0100, Olin wrote:

    > Nie za wiele. Powiedziałbym, że zasadniczo jest jedna, stopniowo
    > uzupełniana o kolejne fakty, które udaje się ustalić.

    O tak - pismaki szybko zapominają o tym, o czym źle napisali.

    Problem w tym, ze myśmy sie na tym opierali, co oni wtedy napisali.

    J.

  • 416. Data: 2023-12-05 11:21:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Dec 2023 11:11:53 +0100, J.F napisał(a):

    > pismaki szybko zapominają o tym, o czym źle napisali.

    W tej konkretnej sprawie, co źle napisali?

  • 417. Data: 2023-12-05 11:26:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Dec 2023 00:27:18 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > I to mnie intryguje. Tu poziom poszukiwań - nawet błędnie
    > zakwalifikowany - nie ma nic do rzeczy.

    No jak nie? Raz sciagacie ludzi i robicie tyralierę do szukania,
    innym razem wpisujecie w system i "prosze czekac, kiedys się
    znajdzie".

    J.

  • 418. Data: 2023-12-05 11:28:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Dec 2023 13:06:30 +0100, Olin napisał(a):

    > Prasa donosi, że policja wszczęła kontrolę w komisariacie w Andrychowie.
    > Nie czekając na jej wyniki, stawiam, że Szymczyk był ofiarą.

    Muszę odszczekać.
    Wszczęto postępowanie dyscyplinarne wobec czterech milicjantów.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    72959,smierc-14-latki-z-andrychowa-jest-postepowanie
    -dyscyplinarne.html#s=BoxMMtImg1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 419. Data: 2023-12-05 11:31:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 23:48:03 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Z dodatkowym sprzętem można go zlokalizować z dokładnością do metra. Na
    > podstawie BTSa dostajesz kierunek anteny, jej zasięg oraz kąt rozwarcia.
    > I w dodatku niektóre sieci te dane gromadzą z pewnym opóźnieniem,
    > Wyjątkiem jest tu ten system 112, bo tam automatycznie są wysyłane dane
    > po zakończeniu połączenia. W tym konkretnym, wypadku kluczowym mogło być
    > ZAKOŃCZENIU. Jeśli nie skończyła, to ...

    W ogole nie dzwonila na 112 - pamietasz o tym?

    Gdyby jednak ktos dzwonił ...
    -operator 112 nie może sie rozłączyć?
    -jestes pewien, ze po zakonczeniu? kto to wymyślił ?

    J.

  • 420. Data: 2023-12-05 11:34:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-05, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > W tej konkretnej sprawie, co źle napisali?

    Tam jest faktycznie lekki chaos, ale MZ wynika on z tego, że różne
    gazety cytują się wzajemnie z różnych czasowo wydań, wiec czasami się
    pojawia jakas informacja a potem znika, gdzieniegdzie są też tylko
    częściowe aktualizacje. Rzeopa np. uparcie twierdzi, że Natalię znalazł
    przypadkowy przechodzień.

    Tymczasem mała aktualizacja:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    72959,smierc-14-latki-z-andrychowa-jest-postepowanie
    -dyscyplinarne.html
    "W toku czynności wyjaśniających kontrolerzy potwierdzili wykonanie
    szeregu działań przez funkcjonariuszy z Komisariatu Policji w
    Andrychowie. Były to m.in. sprawdzenia szpitali, rozesłanie informacji
    do jednostek ościennych o poszukiwaniu oraz kontakt z lokalnym
    przewoźnikiem autobusowym (gdyż pewne informacje wskazywały, że 14-latka
    jednak wsiadła do autobusu i znajduje się poza obszarem Andrychowa),
    sprawdzeń w bazach danych. Policjanci sporządzili również wniosek do KWP
    w Krakowie o zlokalizowanie numeru telefonu dziewczynki. Podjęto również
    decyzję o wcześniejszym "ściągnięciu" do służby przewodnika z psem
    tropiącym (policjant miał zacząć pracę dopiero po południu). W ramach
    czynności poszukiwawczych sporządzono również komunikat, który został
    rozesłany do mediów oraz zamieszczony na stronie internetowej Komendy
    Powiatowej Policji w Wadowicach" - wymienia policja.

    Tyle, że nie ma odniesienia kiedy to wszystko....

    [..]
    "Komenda Wojewódzka przyznaje jednak, że podczas analizy działań
    "zauważono jednakże, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że doszło
    do uchybień proceduralnych". W związku z tym, decyzją Komendanta
    Wojewódzkiego Policji w Krakowie wszczęto postępowanie dyscyplinarne
    wobec czterech andrychowskich policjantów."

    --
    Marcin