  • 251. Data: 2023-12-04 14:47:51
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 14:19:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie rozbijaj na atomy, bo oczywiście teraz siedząc za
    > klawiaturą, to każdy wymyśli, co można było zrobić lepiej, szybciej,
    > doskonalej.

    Można było pracować normalnie. Strażacy albo goprowcy nie czekają z
    rozpoczęciem akcji 2.5 godziny.
    Policja już tak ma, że najchętniej spuszcza składających zawiadomienia na
    drzewo. Tym razem nikogo nie spałowali i nie uśmiercili w kiblu, ale
    zgrzeszyli zaniedbaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 252. Data: 2023-12-04 14:51:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 14:14:25 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale pytanie, z jakiego powodu ten wylew.

    Najczęściej z powodu nadciśnienia tętniczego.

    > Tak mówiła?

    Tak.

    > Brzuch po uderzeniu głową ?

    To akurat Robert Policmajster drogą dedukcji doszedł, że upadła i uderzyła
    się w głowę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 253. Data: 2023-12-04 15:01:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > "Córka przekazała ojcu, że ma mroczki przed oczami, że robi się jej
    > słabo. Powiedziała po chwili: ,,Tato, ja już leżę na ziemi". Na tym się
    > urwało. Nie zdążyła powiedzieć, gdzie jest - mówił pan Rafał, znajomy
    > rodziny, w rozmowie z "Uwaga! TVN"."
    > Nb. trochę dziwne, że tylko zetka o tym napisała. To, że leży wydaje się
    > dość krytyczne.

    Inni piszą, że na CCTV widać, ze siedziała na tej reklamie - ale mogła
    minut siedzieć. To jest to, o czym już tysiące razy tu pisałem. Nikt z
    nas nie wie, co się tam faktycznie wydarzyło. Dziennikarze niestety
    często konfabulują. By podkręcić materiał. Bo im się wydaje że tak
    musiało być. Bo źle usłyszą, albo im ktoś źle powie. Jak leżała za
    reklamą, to o co pisać o znieczulicy?

    Tu dodatkowo mamy sytuację, że nie wiadomo jaki przekaz i czy w ogóle
    dotarł do służby dyżurnej. I nie ma sensu, bym tu wypisywał wszystkie
    możliwości, bo nie wiem, co tam było, a możliwości sporo. Wydaje mi się
    absolutnie nieprawdopodobne, by dyżurny uzyskawszy informację, że
    dziecko zadzwoniło do ojca informując, że traci przytomność i leży
    gdzieś kazał mu przyjść i siedzieć kilka godzin nic nie robiąc. Ale może.

    Tyle, że to już kolejna wersja, którą słyszymy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 254. Data: 2023-12-04 15:08:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 14:29, J.F pisze:
    > Sobie posiedzi, to się sama znajdzie. Tak uczy doświadczenie.
    > No i się znalazła sama ?

    Jak zadzwoniła, że leży? Chyba, że tego już nikomu nie opowiedział tylko
    się pieniaczył, że nikt od niego nie chce przyjąć zgłoszenia - co akurat
    ma najmniej do rzeczy.

    Jeszcze raz: To, że siedział, bo nie było wolnej osoby, by przyjąć
    zawiadomienie o zaginięciu jest tu najmniejszym problemem. Problemem
    jest, czemu nie szukano. Zgłoszenie do szukania nie jest potrzebne -
    piszę o tym papierowym.

    Ja tu nie chcę nikogo wybielać, ale jak tak czytam, co cytujecie, to w
    moich oczach jawi się obraz skutków shrekopodobnych prawd objawionych.
    Policja nic nie robi, więc gość zamiast powiadomić Policję, to szukał
    dojścia do kolegi wujka. Ten akurat był zajęty. Jak już był wolny on,
    albo po prostu policjant, który to powinien zrobić, to było trochę za
    późno.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 255. Data: 2023-12-04 15:13:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 10:39:11 +0100, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    WDU20082361620

    > Dla niektórych jest, bo tu wypisują głupoty. Dla mnie to też oczywiste.

    Ale to jest:
    a) uchylone,
    b) dotyczy dzwonienia na 112 i inne.
    c) szczegółów technicznych tu akurat jest mało

    podaj aktualne, ale ... zakładając, że aktualne rozporządzenie jest
    podobne, to chyba szukamy jeszcze innego.

    > Co więcej to jeszcze z różnych powodów tych danych może nie być w
    > systemie, ale to nie są już jawne informacje i nie będę tu ich
    > publikował. Tzn. one będą, ale po pewnym czasie, a nie w czasie
    > rzeczywistym. W niektórych sieciach mogą być dostępne po północy dopiero.

    A jak groźnego przestępcy szukacie, to tez z takim opóźnieniem?

    J.

  • 256. Data: 2023-12-04 15:23:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 10:34:11 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Komisariat psa tropiącego na pewno nie ma na stanie. > Nie wiem, czy ma
    > powiatówka, bo to teraz rzadkość.

    Ale kojce ma :-)
    Czyzby dla pijanych Policjantów ?

    > Pies pewnie został zadysponowany z
    > Krakowa. Przewodnik musi przyjechać, pobrać psa i dojechać. Ze dwie
    > godziny w szybkim tempie.

    To jakby tak o 10:00 zadysponować, to o 12:00 mógłby być.

    P.S. z granic Krakowa to 50km i ... 1:20-1:25 w/g googla ... takie
    korki w Wadowicach?
    Z Bielska B. 24km i 50m ...

    J.

  • 257. Data: 2023-12-04 15:24:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 10:32:02 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie chce mi się drugi raz sprawdzać, ale 3~4 każdej sieci o ile
    > pamiętam. To są jawne dane.

    No to triangulacja, a raczej tri-odległosc, powinna działać.

    J.

  • 258. Data: 2023-12-04 15:25:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 10:30:35 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > W ogóle trzeba włączyć komputer, a to też kolejna operacja.

    Ale powinna być zrobiona przy rozpoczęciu służby.

    J.

  • 259. Data: 2023-12-04 15:41:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 15:01:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > często konfabulują. By podkręcić materiał. Bo im się wydaje że tak
    > musiało być. Bo źle usłyszą, albo im ktoś źle powie.

    Odkąd pamiętam zapodajesz taką właśnie śpiewkę. Cokolwiek napiszą media,
    zwłaszcza niekorzystnego o mundurowych, uważasz za niewiarygodne i tak
    naprawdę nikt nic nie wie.
    Swoich źródeł nie podajesz albo powołujesz się na swą żelazną logikę. Z
    nudów przypomnę, że przed weekendem głosiłeś, iż policjanci dowiedzieli się
    o zaginięciu o 14.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 260. Data: 2023-12-04 15:43:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 15:08:57 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Problemem
    > jest, czemu nie szukano.

    No właśnie.
    Kilka osób już to sensownie tłumaczyło.
    Wystarczyło szukać od razu i nikt by się nie czepiał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com