  • 181. Data: 2005-08-02 15:38:42
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco307$net$1@inews.gazeta.pl...

    > po pierwsze za kradziez odpowiada sie z wolnej stopy, jezeli odrazu trafi
    > do aresztu to nie dlatego ze jest winny
    > a dlatego e jest podejrzany. Areszt to srodek zapobiegawczy jak By
    > szanowny Pan nie wiadzial.
    > O karze pozniej decyduje sad.

    Zgoda ale to tylko teoria, jeszcze są inne mozliwosci unikniecia kary.

    > A na tej grupie znalazł sie BARAN
    >
    > wlasnie mnie obrazasz

    Ja rowniez poczolem sie urazony.

    > sądzić za to że
    >
    > paradoks to bedziesz miec kiedy dam namiary na Twoje "zamiary" tam gdzie
    > trzeba
    >
    > P.
    Na początku myślałem ze jesteś Księdzem, ale teraz już wiem że nie miałeś
    nigdy doczynienia z grupą przestępczą i nawet nie wiesz co to znaczy miec z
    nimi kontakt. A wogole to mijasz sie z wlasnymi zasadami moralnymi skoro
    mnie młodego człowieka, studenta, chcesz sądzić i ukarać.
    Jak takie posty Cie denerwują to jednak widac ze Twoje zasady moralne
    stosujesz tylko w teorii, czyli na tym forum.

  • 182. Data: 2005-08-02 15:53:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zgoda ale to tylko teoria, jeszcze są inne mozliwosci unikniecia kary.

    opowiedz o nich, (nie wyjezdzaj tu z chorobami psychicznymi bo to wcale nie
    tak latwo
    dzieki temu kary uniknac zwlaszcza po ostatnim aresztowaniu i skazaniu
    lekarza ktory
    wydawal lewe zaswiadczenia).

    > Ja rowniez poczolem sie urazony.

    urazony bo ktos zauwazyl ze popelniasz przestepswto ?

    > Na początku myślałem ze jesteś Księdzem, ale teraz już wiem że nie miałeś
    > nigdy doczynienia z grupą przestępczą i nawet nie wiesz co to znaczy miec
    > z nimi kontakt.

    nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz.

    >A wogole to mijasz sie z wlasnymi zasadami moralnymi skoro mnie młodego
    >człowieka, studenta, chcesz sądzić i ukarać.

    za planowanie morderstwa? A to niby wiek ma miec znaczenie?

    > Jak takie posty Cie denerwują to jednak widac ze Twoje zasady moralne
    > stosujesz tylko w teorii, czyli na tym forum.

    1. to nie jest forum a grupa dyskusyjna
    2. a po czym wnioskujesz ze tylko w teorii?

  • 183. Data: 2005-08-02 15:57:04
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco3aa$omd$1@inews.gazeta.pl...

    > 90% złodziei
    >
    > byles kiedykolwiek w zakladzie karnym lub czy widziales na zdjeciach taki
    > zaklad?

    Oczywiscie, mialem okazje pracowac, wykonywalem takie usługi elektroniczne w
    zakladzie karnym.

    > sa blokady. Zadalem pytanie , ile zaplaciles zas swojego windowsa?
    > Zreszta wlasnie pokazujesz ze slabe zabezpieczenie usprawiedliwia
    > kradziez, paradox?
    >
    > P.
    Co to za pytanie, moge Ci napisać ze kupiłem za 450zł lub napisać że mam
    lewego lub mam LINUXA co to zmieni. Skoro Bill Gates nie dba o swoje
    produkty to jego sprawa ze ludzie go okradają, jestem informatykiem ,
    elektronikiem i znam osobiscie wiele sposobów aby uniknąć kradzieży czyjegoś
    "intelektu" dziwi mnie to ze ludzie tych sposobow nie wykorzystują, i
    krzyczą ale mamy piractwo, piractwo to kradzież itd. Tak naprawdę to
    Piractwo tez jest wielkim biznesem dla legalnych produktów. Albo firmy które
    produkują oprogramowanie antyvirusowe i jednocześnie produkuja virusy, i
    biznes sie kreci to tylko jeden z wielu przykładów.

  • 184. Data: 2005-08-02 16:15:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co to za pytanie, moge Ci napisać ze kupiłem za 450zł lub napisać że mam
    > lewego lub mam LINUXA co to zmieni.

    bedziesz wiedziec ze jestes smieciem o jakim piszesz bo Twoim zdaniem kazdy
    kto kradnie
    sto smiec a taka osoba nic innego nie robi jak kradnie.

> [...]
    > Albo firmy które produkują oprogramowanie antyvirusowe i jednocześnie
    > produkuja virusy, i biznes sie kreci to tylko jeden z wielu przykładów.

    czyli jak mam rozumiec, jezeli niezabepeczysz odpowiednio swojego mieszkania
    bedzie usprawiedliwionym wlamanie?

    P.

  • 185. Data: 2005-08-02 16:30:26
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco4t2$1tu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nie tak latwo
    > dzieki temu kary uniknac zwlaszcza po ostatnim aresztowaniu i skazaniu

    Wystarczy sie dobrze wczytać w strony internetowe.

    > urazony bo ktos zauwazyl ze popelniasz przestepswto ?

    Pisanie na grupe to jeszcze nie przestępstwo!
    Nie musisz mnie podawać do odpowiednich służb, te służby juz wiedzą o czym
    tu mowa!
    Poniewaz nie chce popełnić przestępstwa zadałem pytanie na tą grupe o
    skutkach budowy takiego urzadzenia.
    Zamiar budowy mogłby powstać gdyby prawo na to pozwolilo i moja wola.

    > nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz.

    > za planowanie morderstwa? A to niby wiek ma miec znaczenie?

    Oczywiscie wiek nie ma znaczenia.
    Morderstwa nie planuje ! Juz poraz "enty" pisze jedno i to samo !
    Moje pytanie to tyle co "Co by było gdyby było"

    > 1. to nie jest forum a grupa dyskusyjna
    > 2. a po czym wnioskujesz ze tylko w teorii?

    Wystarczy dobrze obserwować co sie dzieje w naszym kraju i jak dziala prawo.
    Lub miec wielu znajomych w odpowiednich służbach i odpowiednie ...... , tego
    mi nie wolno pisać.

  • 186. Data: 2005-08-02 16:39:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wystarczy sie dobrze wczytać w strony internetowe.

    pytam Ciebie,

> [...]
    > skutkach budowy takiego urzadzenia.
    > Zamiar budowy mogłby powstać gdyby prawo na to pozwolilo i moja wola.

    wyraziles zamiar(!) popelnienia przestepstwa, w jaki sposob to zrobiles nie
    ma znaczenia.
    Nie pytales jakie sa skutki tylo jak sie tlumaczyc by uniknac kary.

    > Oczywiscie wiek nie ma znaczenia.
    > Morderstwa nie planuje ! Juz poraz "enty" pisze jedno i to samo !
    > Moje pytanie to tyle co "Co by było gdyby było"

    bo Ci zwrocono uwage

    > Wystarczy dobrze obserwować co sie dzieje w naszym kraju i jak dziala
    > prawo. Lub miec wielu znajomych w odpowiednich służbach i odpowiednie
    > ...... , tego mi nie wolno pisać.

    to nie jest odpowiedz na powyzsze pytanie

  • 187. Data: 2005-08-02 17:01:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco7j3$cpr$1@inews.gazeta.pl...

    > pytam Ciebie,

    Sugerujesz ze jestem przestępcą?

    > wyraziles zamiar(!) popelnienia przestepstwa, w jaki sposob to zrobiles
    > nie ma znaczenia.
    > Nie pytales jakie sa skutki tylo jak sie tlumaczyc by uniknac kary.

    No nie, jeszcze lepiej, uwziołeś się!

    "W samochodzie np. na szybach bedzie odpowiednia informacja ze wsiadanie do
    Auta grozi porażeniem prądem ze skutkiem śmiertelnym przez Autoalarm. Czy
    taka informacja na szybach wystarczy aby w późniejszych dochodzeniach
    prokuratury uwolnić się od konsekwencji?"

    Czyli wyraźnie widać ze pytałem o konsekwencje prawne budowy tego wynalzku z
    Tabliczke ostrzegawczą?
    "Co by było gdyby było"

    > bo Ci zwrocono uwage

    Ciągle źle rozumujesz moje pytanie, i upierasz sie przy swoim.

    O co chciałbyś żebym Ci napisał?

  • 188. Data: 2005-08-02 17:10:22
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco67e$7gb$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > czyli jak mam rozumiec, jezeli niezabepeczysz odpowiednio swojego
    > mieszkania bedzie usprawiedliwionym wlamanie?

    No jasne, bo zawsze sie znajdzie ktoś kto bedzie miał ochote coś "pożyczyć"
    taka natura czlowieka. Człowiek musi nauczyć sie co mu wolno, a jak sie tego
    nie nauczył w dzieciństwie to musi wiedzieć że kradzież to tosamo co "boląca
    rana".

  • 189. Data: 2005-08-02 18:25:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sugerujesz ze jestem przestępcą?

    napisales ze jest wiele mozliwosci unikniecia kary, pytam wiec Ciebie jakie,
    chce
    zebys udowodnil ze wiesz w ogole o czym piszesz

    > No nie, jeszcze lepiej, uwziołeś się!

    nie 'uwziołes', a 'uwziąłeś' jak juz , a po z atym sa to po prostu fakty,
    wystarczy pierwszy post otworzyc, a on na wiele wiele lat pozostanie w
    internecie.
    I w tym temacie EOT, probujesz mi udowodnic ze 2+2 = 15, daruj sobie

> [...]
    > prokuratury uwolnić się od konsekwencji?"
    >
    > Czyli wyraźnie widać ze pytałem o konsekwencje prawne budowy tego wynalzku

    masz nadzieje ze jakis prokurator debil czyta te grupe?

    Po pierwsze tekst ten poprzedzony jest tym:

    "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    porażony prądem
    elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."

    po drugie jest istotna roznica pomiedzy "bedzie" a "bylby" .

    w tej kwestii eot.

    > Ciągle źle rozumujesz moje pytanie, i upierasz sie przy swoim.

    gdybym ja zle zrozumial to bym zostal zjebany przez 200 osob, takie
    sa zalety grup dyskusyjnych, a zwlaszcza tej grupy.

    > O co chciałbyś żebym Ci napisał?

    po czym wnioskujesz ze mijam sie z wlasnymi zasadami moralnymi i ze stosuje
    je tylko w teorii ?

    P.

  • 190. Data: 2005-08-02 18:29:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jak sie tego nie nauczył w dzieciństwie to musi wiedzieć że kradzież to

    no i od dupy strony...., taka nantura czlowieka jezeli chodzi chodzi o
    windowsa, jak i to ze wina lezy po stronie
    Billa gates'a, a jezlei chodzi np o radio samochodowe to jest to smiec przy
    czym nalezy go zamordowac,
    chlopie Ty sie idz leczyc.

    EOT.