  • 91. Data: 2005-07-28 18:47:18
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ja bym obozy pracy im zrobil,

    gosciowi jadacemu w lesie po 1 piwie, czy nie placacemu alimentow z biedy ?
    moze takich jak Ty powinno sie w takich obozach zamykac co?

    a tak to kolejka do playstation i do
    > telewizora, darmowa wyzerka, i gdzie tu sprawiedliwosc, odrabac mu rece i
    > by zobaczyl czemu nie mozna krasc,

    generalnei to takim mysleniem i zachowaniem pokazujesz ze jestes o wiele
    gorszy niz jakikolweik zlodziej.

    > ah a co powiesz na sytuacje ze w aucie nie ma alarmu tylko guziczek z
    > napisem "Wcisnij a porazi cie prad" zawsze mozna powiedziec ze zlodziej
    > wcisna??

    mozesz powiedziec ze ufo przylecialo i zielone ludziki
    go zamordowaly, nic to nie zmieni.

    > czy prawo zabrania montowania w swoich pojazdach niebezpiecznych urzadzen,
    > lub na swoich posesjach, jesli takie urzadzenie jest oznakowane i nie
    > powoduje zagrozenia na zewnatrz??

    czy prawo zabrania posiadania broni bez zezwolenia ?

    po z atym te urzadzonie to narezdzie zbrodni sluzace (przenzaczone ) do
    zamordowania
    potencjalnego zlodzieja.

    > przyklad czy moge postawic sobie na dzialce gilotyne??

    gilotyna jest przeznaczona do zabijania samochod nie.

    Poz atym nie mam ochoty juz z toba gadac bo wszystko od dupy strony
    przedtsawiasz.
    Ptajacy jasno okreslil ze ma zamiar zbudowac alarm ktory zabije zlodzieja ew
    trwale okaleczy.

    EOT

  • 92. Data: 2005-07-28 18:48:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > smutne jest to ze nie da sie nic zrobic z tym scie.wem co kradnie i
    > zabija, zeby sie tak czesto to nie dzialo i to jedyna konkluzja tego
    > calego tematu

    da sie wiele zrobic, wystarczy chciec

  • 93. Data: 2005-07-28 18:49:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >no i posadza trupa ?? ;)

    jezeli przezyje , po z atym jezeli ktos wiedzial o tym "akarmie" pomagal
    budowac to rowniez odpowie za to.

    P.

  • 94. Data: 2005-07-28 18:58:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    im zrobil,

    > gosciowi jadacemu w lesie po 1 piwie, czy nie placacemu alimentow z biedy
    > ?
    > moze takich jak Ty powinno sie w takich obozach zamykac co?

    i jeszcze jedno, polska rocznie kilka milionow traci na odkszodowania
    za niesluszne pozbawienie wolnosci. (zmaknac czlowieka za cos czego nie
    zrobil w tym kraju jest wrecz banalne)
    Odpowiedz sobie na pytanie
    ilu Z nieslusznie zamknietych udalo sie udowodnic swoja niewinnosc
    i otrzymali te odszkodowania. bo jak dla mnie to nawet 1/4 nie przekrocza.

    Wielu osobom bys w ten spodob zniszczyl zycie, upokorzyl, odebral godnosc..

    Jakos nieszczegolnie swoim mysleniem odrozniasz sie od ludzi
    typu hitler. Tak jak on mial fobie jezeli chodzilo o zydow tak ty
    odnosnie wiezniow. I podobne metody chcesz stosowac.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 95. Data: 2005-07-28 19:47:14
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Witam
    A jak prawo odnosi sie do takiego przypadku:
    Jest sobie Piesek np owczarek niemiecki, przebywa na noc w budzie i chodzi
    sobie po terenie ktory jest ogrodzony w Mojej posesji. W nocy przychodzi
    złodziej czyta tabliczke na plocie "Uwaga zly Pies" wchodzi na posesje a moj
    Pies wyczuwa kogos obcego, wiec Pies zaczyna szczekac urywa sie z łańcucha
    jakims cudem pies wdrapuje sie po satce i przeskakuje ogrodzenie ktore
    otacza bude psa i atakuje zlodzieja na mojej posesji w skutek czego zagryza
    go bardzo powaznie z roznym skutkiem np. smiertelnym. Kto bedzie winny
    zlodziej czy wlasciciel a moze pies?

  • 96. Data: 2005-07-28 20:15:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> niebacznie popelnil

    > Jak wbijesz w miejsce o malej rezystancji to zaboli.
    > Pytalem - gdzie konkretnie proponujesz wbic, zeby mnie to mialo
    > zabic.
    Zgaduję że np. w mózg, ale dopuszczam, że miał na myœli włożenie
    tejże baterii do przedsionka serca.
    Byłoby to przecież œmiertene, no nie? ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 97. Data: 2005-07-28 20:30:23
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    No to zes przysolil mi tymi wywodami o hitlerze ;), bezpodstawne
    zatrzymanie tez jest zmora, ktora nalezalo by ograniczyc do minimum.
    Nie wiem czemu tak zaciekle bronisz zlodzieja ktory kradnie samochod, bo
    o nim rozmawiamy chyba. Przeciez sam jest sobie winien, ze probowal
    ukrasc samochod. A osoba ktora skutecznie zapobiegla kradziezy ma byc
    ukarana. To jak to zrobila w prawdzie budzi watpliwosci, ale wyobrazisz
    sobie sytuacje ze lapiesz zlodzieja na goracym uczynku a on mowi" o
    kurcze, masz mnie" , predzej cie zatlucze na smierc zeby nie pojsc do
    pierdla i zwieje, wiec sie obudz , w jakim ty swiecie zyjesz.

  • 98. Data: 2005-07-28 20:47:13
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    no dobra to inaczej, zakladajac ze zabawa wysokim napieciem nie jest
    zabroniona i moze zrobic ze swoim autem co che, oczywiscie nie
    zagrazajac otoczeniu w okolo auta i NIE umiesci tabliczki ze jest takie
    urzadzenie i nie uprzedzi nigdzie nawet grupie usenetowej ze ma taki
    zamiar i BACH, BZZZZZ koles wykituje, moje zdanie ze powinien nie
    odpowiadac za nic

  • 99. Data: 2005-07-28 20:48:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > urzadzenie i nie uprzedzi nigdzie nawet grupie usenetowej ze ma taki
    > zamiar i BACH, BZZZZZ koles wykituje, moje zdanie ze powinien nie

    czyli jak zamorduje kogos nie mowiac o tym nikomu to twoim zdaniem nie
    powinienem odpowiadac za nic?

    P.

  • 100. Data: 2005-07-28 20:53:27
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Harry wrote:

> [...]
    > urzadzenie i nie uprzedzi nigdzie nawet grupie usenetowej ze ma taki
    > zamiar i BACH, BZZZZZ koles wykituje, moje zdanie ze powinien nie

    A jakby tak... nie montowac niebezpiecznego urzadzenia, a jedynie je
    przewozic i ... zostawiac na noc w samochodzie... I akurat wlamnia
    powoduje, ze przypadkiem takie urzadznei sie aktywuje i BZZZZZZZZZZZZZZ
    po delikwencie?

    Oczywiscie, najlpeszym wlascicielem bylby dla takiego urzadzenia
    elektronik-zawodowiec lub amator...

    :)

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48