  • 171. Data: 2005-08-02 13:03:52
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1122986567@news.chmurka.net...

    > Bo takie mamy w Polsce prawo. To nie jest grupa pl.sci.moralnosc tylko
    > pl.soc.prawo.

    na morlanosc tez nie ma miejsca na osoby ktore dla "rzeczy: zabija
    czlowieka.

    p.

  • 172. Data: 2005-08-02 13:04:10
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1122987121@news.chmurka.net...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Z tego, z czego normalni obywatele - z własnej pracy.
    >
    > Hehe, ciekawe jak wyglądałyby statystyki opowiadania się za karą śmierci,
    > gdyby każdy obywatel dostał wybór - jeśli głosujesz za karą śmierci, to
    > jesteś zwolniony z części podatku idącej na więziennictwo.
    >
    > --
    > Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    > Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.. (C) Agnieszka

    Ja bym zagonił do roboty ale takiej która przyniosła by korzyści nam
    wszystkim, a takich prac by sie sporo znalazło np. budowa nowych dróg itp.

  • 173. Data: 2005-08-02 13:06:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A potem zlodziej wyzdrowieje wyjdzie z aresztu
    i spali wlascicielowi dom z
    > rodziną, ciekawe co jest mniejszym złem?, pozostawic zlodzieja az sie
    > wykonczy sam, czy pomóc mu a potem czekac jak sie zemsci i doprowadzi do
    > tragedii.

    czemu mam wrtazenie ze traktujesz zlodzieja jak morderce? Wszystkich
    wkladasz do tej samej beczki?
    Powiedz Jasnie Panie jakiego windowsa uzywasz i ile za niego zaplaciles?

    P.

  • 174. Data: 2005-08-02 14:02:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja bym zagonił do roboty ale takiej która przyniosła by korzyści nam
    > wszystkim, a takich prac by sie sporo znalazło np. budowa nowych dróg itp.

    a ja bym Cie wsadzil za byle pierdole aby powiekszyc statystyki bo to jest
    na porzadku dziennym.
    Ciekawe jakbys wtedy spiewal gdyby twoja godnosc probowano zniszczyc
    dodatkowo narzucajac Ci prace.

    P.

  • 175. Data: 2005-08-02 14:15:24
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcnqrc$ghn$1@inews.gazeta.pl...

    > siatka na komary nie podziala na ludzi tak jakbys chcial, za slaby "prad".
    > po zatym w samochodzie komary nie lataja.

    No pewnie. Nie latają, tylko jeżdżą samochodem przecież.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 176. Data: 2005-08-02 14:32:23
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcnr4n$hur$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wkladasz do tej samej beczki?
    > Powiedz Jasnie Panie jakiego windowsa uzywasz i ile za niego zaplaciles?

    Bo 10% złodziei kradnie dla przezycia ale jak juz kradną to zywnosc ze
    sklepu,sa to drobne kradzieze a bardziej uczciwi żebrzą. 90% złodziei
    kradnie dla lepszego bytu! i oni sa bezwzględni, gdy zostaną zauważeni przez
    właściciela to właściciel straci zeby, a nawet dom i rodzine. A poskarzyc na
    Policje jest bardzo łatwo ale nie latwo jest później zyc jak taki "koles"
    wyjdzie z zakladu karnego bo dzisiejsze zaklady karne to Hotele! wiec on nie
    przemysli swoich bledow w hotelu przed TV ale bedzie sie mścił. Nie jest to
    reguła ale tak jest cześciej niż by sie przypuszczało.
    Jesli chodzi o Windows to Bill Gates godzi sie na to by czesc ludzi mialo
    lewe Windowsy poniewaz gdyby naprawdę chcial aby kazdy mial legalnego
    Windowsa to wprowadzil by w "system" blokade, chodzi mi o sposob ktory
    wykorzystuje sie w tel. komorkowych na karte, nie mozna uzyć jednej karty
    doładowującej na kilka telefonów poniewaz numer kodu jest sprawdzany i
    ewentualnie blokowany, ten sam sposob mozna uzyc w Windowsach poniewaz tez
    maja swoje numery ID. Jesli Microsoft wprowadza aktualizacje przez internet
    do naszych legalnych i nielegalnych Windowsow to rownie dobrze moze nam
    zablokowac "lewy" Windows.
    Wiec czasem Practwo sluzy za Reklame.

  • 177. Data: 2005-08-02 14:52:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcnud5$3t0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > na porzadku dziennym.
    > Ciekawe jakbys wtedy spiewal gdyby twoja godnosc probowano zniszczyc

    Wlasnie! wsadzic za byle pierdołe, i tak sie robi w Polsce! a prawdziwych
    winowajców jeszcze sie broni z powodu zasad Moralnych i to jest powod ze
    mamy tyle kradziezy włamań, przestępstw.
    Ci co kradną i popełniają przestepstwa cieszą sie z krzywdy którą wyrządzają
    innym bo mają z tego korzyści finansowe. A jak zostaną, zatrzymani przez
    Policje lub skazani, wychodzą po 3 miesiacach lub 24 godzinach i to jest
    dla nich nauczka zeby dalej łamać prawo. A na tej grupie znalazł sie BARAN
    który sugerował aby sie mną odpowiednie służby zajeły! sądzić za to że
    napisałem pytanie na forum o mozliwosciach prawnych zastosowania urzadzenia
    porażającego prądem !!! To jakiś PARADOKS !!!

  • 178. Data: 2005-08-02 15:04:10
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz O." <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    urzadzenia
    > porażającego prądem !!! To jakiś PARADOKS !!!

    Mam wrażenie że niektórzy muszą udowodnić reszcie świata, że to oni mają
    rację, a nie reszta. Stąd takie własnie wypuszczenia na wolność przestępców,
    na przekór ogółowi.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 179. Data: 2005-08-02 15:20:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zatrzymani przez Policje lub skazani, wychodzą po 3 miesiacach lub 24
    > godzinach i to jest dla nich nauczka zeby dalej łamać prawo.

    po pierwsze za kradziez odpowiada sie z wolnej stopy, jezeli odrazu trafi do
    aresztu to nie dlatego ze jest winny
    a dlatego e jest podejrzany. Areszt to srodek zapobiegawczy jak By szanowny
    Pan nie wiadzial.
    O karze pozniej decyduje sad.

    A na tej grupie znalazł sie BARAN
    > który sugerował aby sie mną odpowiednie służby zajeły!

    wlasnie mnie obrazasz

    sądzić za to że
    > napisałem pytanie na forum o mozliwosciach prawnych zastosowania
    > urzadzenia porażającego prądem !!! To jakiś PARADOKS !!!

    paradoks to bedziesz miec kiedy dam namiary na Twoje "zamiary" tam gdzie
    trzeba

    P.

  • 180. Data: 2005-08-02 15:26:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Hotele! wiec on nie przemysli swoich bledow w hotelu przed TV ale bedzie
    > sie mścił. Nie jest to reguła ale tak jest cześciej niż by sie

    byles kiedykolwiek w zakladzie karnym lub czy widziales na zdjeciach taki
    zaklad?

> [...]
    > maja swoje numery ID. Jesli Microsoft wprowadza aktualizacje przez
    > internet do naszych legalnych i nielegalnych Windowsow to rownie dobrze

    sa blokady. Zadalem pytanie , ile zaplaciles zas swojego windowsa?
    Zreszta wlasnie pokazujesz ze slabe zabezpieczenie usprawiedliwia
    kradziez, paradox?

    P.