  • 151. Data: 2005-07-30 09:40:54
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcfeua$sbf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ten sposob o zwierzetach
    > pisac piszac do mnei to sobie w ogole posta daruj.
    > Druga sprawa jest taka ze pies bedzie takim jakim sie go wychowa, podobnie
    > jak czlowiek,
    > tu sie akurat niczym nie roznimy.
    > Trzecia i najistnotniejsza sprawa jest taka ze pies nie jest przeanzcony
    > do zabicia, natomiast
    > to urzadzenie tak, zamiar sprawcy tez jest jasny - zamordowowac
    > potencjalnego zlodzieja.
    > Jak dla mnie eot.
    >
    > (jak bys nie sqmal eot - koniec pliku - koniec rozmowy)

    OK. To Twoje zdanie. Moje zdanie jest takie ze jesli trzymam Psa na posesji
    to po to by bronił posesji. Owszem Pies jak czlowiek i dla tego widzac
    obcego moze sie na tyle Pies zdenerwowac ze zagryzie na smierc, nie jestesmy
    w stanie przewidziec jak zachowa sie zwierze, bo zwierzeta atakuja raczej
    chyba ze strachu i bronia swojego. Wiec majac Psa wlasciciel wie ze moze byc
    dramatycznie jesli wejdzie ktos obcy na posesje np. zlodziej, Gdyby nie
    kradzierze to wogole nie mialbym Psa. Gdyby nie kradzieze samochodow tez by
    mi takie pomysly nie przychodzily do glowy jak z tym urzadzeniem.

  • 152. Data: 2005-07-30 10:24:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > OK. To Twoje zdanie. Moje zdanie jest takie ze jesli trzymam Psa na
    > posesji to po to by bronił posesji.

    a sa jakies wyroki skazujace wlasciciela psa za pogryzienie zlodzieja na
    zamknietej posesji ?

    P.

  • 153. Data: 2005-07-30 20:57:30
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcfkhe$f4o$1@inews.gazeta.pl...

    > a sa jakies wyroki skazujace wlasciciela psa za pogryzienie zlodzieja na
    > zamknietej posesji ?
    >
    > P.

    Pewnie cos by sie w Polskim nieudolnym prawie znalazło zeby oskarzyc
    niewinnego właściciela.

  • 154. Data: 2005-07-31 08:19:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pewnie cos by sie w Polskim nieudolnym prawie znalazło zeby oskarzyc
    > niewinnego właściciela.

    bo wq tym przypadku to jest absurdem, a co do alarmu, mam idealny przyklad:

    ostatnio na topie, samosad pewnych ludzi ze wsi, zadzgali jakiegos goscia
    biegajacego z nozem.
    Jestem pewien ze dostana conajmniej 25 lat i bardzo dobrze, bo w przypadku
    gdyby bezposrednio ktoregos zaatakowal
    to mogli sie bronic ale nie w ten spososb. Bylo to zwykle zaplanowane
    morderstwo. Tak jak krzeslo elektryczne w samochodzie.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 155. Data: 2005-07-31 09:29:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dci1ir$8p5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > to mogli sie bronic ale nie w ten spososb. Bylo to zwykle zaplanowane
    > morderstwo. Tak jak krzeslo elektryczne w samochodzie.

    Ale chyba winny nie wiedzial ze bedzie zamordowany przez ludzi wyrokiem
    samosądu. A w przypadku posesji jest ostrzezenie "Groźny Pies" natomiast w
    aucie "Wejscie grozi porazeniem pradem"
    Z punktu widzenia moralnego masz całkowitą racje ale w prawie przydalo by
    sie pozwolenie na urzadzenia, moze nie zabijajace ale np. ogluszajace lub
    cos innego pod warunkiem ze bedziemy mieli tabliczke ostrzegawcza, w tedy
    zlodzies ktory w targnie na nasza posesje lub do samochodu bedzie mial
    swiadomosc co mu grozi, nie bedziemy musieli odpowiadac za to ze np
    czesciowo ogluch w moim samochodzie lub stracil reke bo Pies mu odgryzl itd.
    Prosze tylko nie pisz a co bedzie jak nie przeczyta ostrzezenia, bo jak ja
    nie bede znal prawa i zrobie cos niezgodnie z prawem to mnie za to wsadza,
    wiec zlodziej sie nauczy na przyszlosc ze sie nie wchodzi do czyjegos auta
    lub na czyjas posesje.
    Pare lat temu bylo takie zdazenie, zlodzieje kradli trafo ze slupa, zauwazyl
    wlasciciel ze zlodzieje kradna mu trafo, wiec wlasciciel wzioł strzelbe i
    mowi do zlodziei, "prosze zostawic to trafo bo bede strzelał do was" i co
    zlodzieje nic, wiec zostali postrzeleni od wlasciciela. Sprawa wyglada tak
    ze wlasciciel nie moze uwolnic sie od klopotow a zlodzieje juz dawno sa na
    wolnosci i ciesza sie ze mamy takie durne prawo i dalej zbierają swoje łupy.

  • 156. Data: 2005-07-31 10:14:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale chyba winny nie wiedzial ze bedzie zamordowany przez ludzi wyrokiem
    > samosądu. A w przypadku posesji jest ostrzezenie "Groźny Pies" natomiast w
    > aucie "Wejscie grozi porazeniem pradem"

    to nic nie zmienia.

    (a ztym groznym psem to juz przestan rownie dobrze mozna napisac grozny
    wlasciciel, pies nie sluzy
    do zabijania, broni swoich domownikow jak i siebie, w zadnym wypadku nie
    mozna mowic o morderstwie)

    > Z punktu widzenia moralnego masz całkowitą racje ale w prawie przydalo by
    > sie pozwolenie na urzadzenia, moze nie zabijajace ale np. ogluszajace lub
    > cos innego pod warunkiem ze bedziemy mieli tabliczke ostrzegawcza,

    i jest na to pozwolenie, to sie nazywa np gaz, sa urzadzenia alarmowe-
    dzwiekowe , jest duzo mozliwosci

    Przeciez mozesz w celu odstraszenia kartke o ktorej pisales przkleic na
    szybe jednak tylko sama kartke,
    i jak pisalem w innym poscie np jakis sprzet ("magnetofon") nasladujacy
    dzwiek z skrzynek z trupia czacha
    dorzucic.

> [...]
    > jak ja nie bede znal prawa i zrobie cos niezgodnie z prawem to mnie za to
    > wsadza, wiec zlodziej sie nauczy na przyszlosc ze sie nie wchodzi do

    ale Ty prawa nie ustanawiasz i kartka informujaca o mordesrtwie po
    spelnieniu pewnych warunkow
    nie zwolni Cie od odpowiedzialnosci. I bardzo dobrze.

> [...]
    > wyglada tak ze wlasciciel nie moze uwolnic sie od klopotow a zlodzieje juz
    > dawno sa na wolnosci i ciesza sie ze mamy takie durne prawo i dalej

    1. telefon na policje,
    2. strzal w niebo ostrezgawczy,
    3. proba zatrzymania
    4. w razie ataku strzal np w nogi (przy zalozeniu ze ma pozwolenie).

    on wybral samosad to i ma klopoty i bardzo dobrze. gdyby zezwolono na to
    komukolwiek
    (przy kradziezach zwlaszcza) to by sie ludziom w dupach poprzewracalo,
    wygladalo by to mniejwiecej tak,
    zapraszam nieprzyjaciela na teren mojej posesji i jeb mu w glowe a policji
    mowie ze chcial cos ukrasc.
    Postaw sie moze na miejscu osoby ktora zostanie albo falszywie oksrazona
    albo pokrzywdzona w takim zdarzeniu
    zanim zaczniesz dalej takie rzezcy wypisywac.

    Jedynym usprawiedliwqieniem jest dla mnie zabostwo obcego czlowieka
    napotkanego we wlasnym domu, przy zalozeniu
    ze nie ma watpliwosci co do tego ze sie wlamal i jezeli mial przy sobie
    (gotowa do uzycia) bron realnie zagrazajaca
    domownikom i jezeli przed strzalem mial m,ozliwosc poddania sie.
    Oraz usprawiedliwone postrezlenie w nogi np gdy nie mial nic, nie chcial sie
    poddac, chcial uciec .

    P.

  • 157. Data: 2005-08-01 07:48:19
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    no i twoje usprawiedliwienia biora w leb, bo przypominam sprawe z
    wlascicielem ktory po szamotaninie z wlamywaczem ugodzil goscia u udo
    (czesc nogi, jak radziles) i potem facet zmarl, i gosc zostal wsadzony
    do wiezienia i tutaj widzimy jak prawo nie dziala dobrze, to moze i
    niedobrze by zadzialalo i uniewinnilo takiego wlasciciela samochodu z
    elektrycznym alarmem.

  • 158. Data: 2005-08-01 08:37:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Harry napisał(a):
    > no i twoje usprawiedliwienia biora w leb, bo przypominam sprawe z
    > wlascicielem ktory po szamotaninie z wlamywaczem ugodzil goscia u udo
    > (czesc nogi, jak radziles) i potem facet zmarl,

    nie wiemy jak naprawde bylo, masz jakies dokladne namiary n ate sprawe?

    i gosc zostal wsadzony
    > do wiezienia i tutaj widzimy jak prawo nie dziala dobrze, to moze i
    > niedobrze by zadzialalo i uniewinnilo takiego wlasciciela samochodu z
    > elektrycznym alarmem.

    prawo dziala dobrze tylko nie zawsze dobrze dzialaja osoby orzekajace.

    p.

  • 159. Data: 2005-08-01 14:48:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie wiemy jak naprawde bylo, masz jakies dokladne namiary n ate sprawe?

    jaka byla przyczyna smierci, bo wiesz jezeli go ugodzil i gdzies wyrzucil to
    sie nie dziwie,
    bo od takiego czegos sie nie umiera, i jeszcze czy sam go atakawoal czy
    zostal zatakaowany.

    p.

  • 160. Data: 2005-08-01 19:53:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jaka byla przyczyna smierci, bo wiesz jezeli go ugodzil i gdzies wyrzucil
    > to sie nie dziwie,
    > bo od takiego czegos sie nie umiera, i jeszcze czy sam go atakawoal czy
    > zostal zatakaowany.

    i jeszzce jedno nieudzielenie pomocy tez jest przestepstwem po spelenieniu
    pewnych warunkow.

    P.