  • 1. Data: 2009-02-10 20:49:15
    Temat: Porady prawne 24/h
    Od: "zidod24" <z...@z...pl>

    Biuro Doradztwa Prawnego i Gospodarczego poleca tanie usługi porad prawnych
    za pośrednictwem internetu
    Udzielamy porad prawnych z zakresu :

    - prawa cywilnego
    - mieszkaniowego
    - rodzinnego
    - rozwody, alimenty
    - spadki, testamenty
    - prawo handlowe
    - prawo autorskie
    - sprawy z ZUS

    Sporządzamy pisma procesowe :
    - pozwy
    -wnioski
    - apelacje
    - skargi, odwołania od decyzji SKO

    Zajmujemy się sporządzaniem analiz prawnych i opinii

    Nasza oferta obejmuje porady prawne, konsultacje, opiniowanie umów, pełną
    ochronę Twoich interesów.

    Nasze ceny należą do jednych z najniższych w Polsce. Cena standardowej
    porady prawnej wynosi zaledwie 50 zł, a sporządzenie pisma procesowego 50 zł
    ! Bez względu na charakter pisma

    Prosimy o zapoznanie się z Naszą ofertą na Naszej stronie : www.zidod.pl
    Zapraszamy do korzystania z Naszych usług.
    Zapewniamy 100% ANONIMOWOŚCI
    www.zidod.pl

  • 2. Data: 2009-02-10 21:15:12
    Temat: Re: Porady prawne 24/h
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zidod24" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    Jakaś choroba, czy co. Trzeci SPAM w ciągu kilku dni. Czy Ci pożal się boże
    prawnicy nie potrafią samo sobie doradzić, że popełniają wykroczenie? I jak
    ktoś im ma zaufać, skoro w tak podstawowych kwestiach wykazują się
    indolencją.

  • 3. Data: 2009-02-10 21:31:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > boże prawnicy nie potrafią samo sobie doradzić, że popełniają
    > wykroczenie? I jak ktoś im ma zaufać, skoro w tak podstawowych

    Jeszcze zdziwiło mnie to, że ten SPAM jest wysyłany z sieci GPRS Plusa. Już
    miałem wysłać post do administratora, ale ręka mi zadrżała, czy czasem ktoś
    komuś świni nie podkłada tutaj.

  • 4. Data: 2009-02-10 22:21:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeszcze zdziwiło mnie to, że ten SPAM jest wysyłany z sieci GPRS Plusa.
    > Już miałem wysłać post do administratora, ale ręka mi zadrżała, czy
    > czasem ktoś komuś świni nie podkłada tutaj.

    Może im wysłać zapytanie o poradę prawną ile grozi za wysyłanie spamu. I
    podrzucic link

  • 5. Data: 2009-02-11 05:56:23
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    witek wrote:

    > Może im wysłać zapytanie o poradę prawną ile grozi za wysyłanie spamu. I
    > podrzucic link

    I zapłacić 50 złotych, żeby w ogóle na niego zerknęli?

    Pozdrawiam, argothiel

  • 6. Data: 2009-02-11 08:09:44
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > I jak ktoś im ma zaufać, skoro w tak podstawowych kwestiach wykazują się

    to nie jest spam w rozumieniu ustawy o swiadczeniu usług droga elektr.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 7. Data: 2009-02-11 09:17:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 09:09:44 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > to nie jest spam w rozumieniu ustawy o swiadczeniu usług droga elektr.

    Jak już tak ściśle się przekomarzamy, to owa ustawa nie mówi nic o
    spamie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-02-11 21:23:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zidod24" <z...@z...pl> napisał

    > sporządzenie pisma procesowego 50 zł ! Bez względu na charakter
    > pisma

    Czyli nawet jak nabazgrzesz jak kura pazurem to i tak pięć dych się
    należy?

  • 9. Data: 2009-02-13 23:22:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gmu154$4vj$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:gmsqvb$240$2@inews.gazeta.pl...
    > to nie jest spam w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług droga elektr.

    Jak to nie? Dostałem na mój czytnik ofertę handlową nie zamówioną. Przecież
    Usnet tak działa i to nie tajemnica.