  • 1. Data: 2009-02-10 20:26:46
    Temat: Szwędające się psy - komu zgłosić?
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    na naszym osiedlu (wioska) szwęda się kilka dość agresywnych psów (jeden
    wilczur). Bezpańsko wchodzą na podwórko, plac zabaw itp.
    Komu to można zgłosić, aby się tym zajął, gdyż obawiamy się o nasze dzieci.

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-02-10 21:08:15
    Temat: Re: Szwędające się psy - komu zgłosić?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Piter S. pisze:
> [...]
    > wilczur). Bezpańsko wchodzą na podwórko, plac zabaw itp.
    > Komu to można zgłosić, aby się tym zajął, gdyż obawiamy się o nasze dzieci.

    Straży w(m)iejskiej.

  • 3. Data: 2009-02-10 22:00:34
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Piter S. pisze:
> [...]
    > wilczur). Bezpańsko wchodzą na podwórko, plac zabaw itp.
    > Komu to można zgłosić, aby się tym zajął, gdyż obawiamy się o nasze

    Straży w(m)iejskiej.

    Nie ma straży, więc komu?

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2009-02-10 22:38:46
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Piter S. wrote:
    > Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Straży w(m)iejskiej.
    >

    > Nie ma straży, więc komu?

    Policja.

  • 5. Data: 2009-02-11 20:39:07
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    IMO nikt wam nie pomoże dopóki pieski kogoś nie pogryzą.
    Powołajcie hycla niech pieski przewiezie do schroniska o ile je złapie.
    Słyszałem też, że pomóc może myśliwy
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2008020
    8/REPORTAZ/126542733 -
    tutaj akurat przykład negatywny
    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-12 14:58:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmsoeo$sdn$1@nemesis.news.neostrada.pl Piter S.

> [...]
    > wilczur). Bezpańsko wchodzą na podwórko, plac zabaw itp.
    > Komu to można zgłosić, aby się tym zajął, gdyż obawiamy się o nasze
    Sprawa jest tak naprawdę szersza.
    U mnie po osiedlu szwęda się sporo (wiecej niż kilka) dość agresywnych
    podrostków z wyglądu gatunku ludzkiego. Chodzą bezpańsko wszędzie, są
    hałaśliwi, nieestetyczni.
    Gdzie to zgłosić, bo obawiamy się o siebie, swoje samochody itp.

    --
    Jotte