  • 1. Data: 2009-02-10 17:41:32
    Temat: opieka nadz chorym dzieckiem
    Od: "Kamila" <K...@o...pl>

    Witam, czy przysługuje mi prawo do opieki nad chorym dzieckiem od lekarza?
    Pierwsza praca o września 2008r.

  • 2. Data: 2009-02-10 19:55:17
    Temat: Re: opieka nadz chorym dzieckiem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmse8g$nj5$1@news.onet.pl Kamila <K...@o...pl> pisze:

    > Witam, czy przysługuje mi prawo do opieki nad chorym dzieckiem od
    > lekarza?
    > Pierwsza praca o września 2008r.
    Nie ma znaczenia czy dziecko jest od lekarza, od hydraulika czy od
    listonosza.
    Nie ma też znaczenia (na tę chwilę) kwestia pracy.
    Ważne, czy ty jesteś matką (prawną opiekunką) z prawami rodzicielskimi.
    ;)

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-02-11 11:47:49
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > Nie ma też znaczenia (na tę chwilę) kwestia pracy.
    > Ważne, czy ty jesteś matką (prawną opiekunką) z prawami rodzicielskimi.

    :))))

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu