  • Data: 2009-04-04 15:21:37
    Temat: Populacja [Re: ZUS]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > W którym miejscu? Na pustyni? Poza 50+ stopniami coś tam jest?

    Na wybrzeżach.
    Ale i na pustyni nie jest źle o czym przekonuje przykład Las Vegas :)

    > Co ci wymiera? Ludziów coraz więcej.

    Niby gdzie w tych częściach świata?

    > No bo w końcu zaczynają ludzie myśleć?

    Raczej stosować antykoncepcję i być wygodniejszym.

    > Bosko. A ja pamiętam czasy, jak były 4mld. I jakoś świat żył. Więc za mojego
    > życia podskoczyło 3 razy, tak?

    Raczej już nie za Twojego życia dojdzie do 12 mld.
    Prognozy mówią o 9 mld w 2050 roku a może i później.
    Na razie jest trochę ponad 6 mld ludzi, więc za Twojego życia
    podskoczyło o 50% .
    W ogromnej terytorialnie Afryce żyje tylko trochę więcej
    ludzi niż w Europie.

    Zresztą zobacz sobie, na mapkę tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Popul
    ation_growth_rate_world.PNG&filetimestamp=2008020108
    1151

    Żeby populacja rosła, współczynnik musi przekraczać 2,1
    Zobacz ile części świata go ma.
    Bardzo nieliczne, na dodatek akurat te gdzie umieralność jest ogromna :(

    > I co ta mapa mówi?

    Tu jest jeszcze lepsza.

    A mówi jak słabo ludzie zasiedlili Ziemię.

    pozdrawiam
    ArekPop